נחנך מרכז ספורט ופנאי מחודש בנוף הגליל

ראש העיר, רונן פלוט . צילום דוברות נוף הגליל

מרכז "יקינטון" בשכונת הר יונה עבר בחודשים האחרונים שיפוץ מקיף בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים. "לתושבי נוף הגליל מגיע הכי טוב שיש", אמר ראש העיר, רונן פלוט

  בטקס חגיגי ומרשים נחנך ביום שלישי השבוע מרכז קהילתי מחודש בשכונת הר יונה בנוף הגליל. המרכז, שעבר בחודשים האחרונים שיפוץ יסודי על ידי העירייה בשיתוף משרד השיכון, ישמש את הקהילה לצורך פעילות ספורט ופנאי ויפעלו בו מגוון תחומי ספורט, אומנות, יצירה וריקוד.  יצוין כי המבנה ברחוב יקינטון שימש בשנים האחרונות כמוסד חינוכי עבור תושבים מחוץ לעיר. במסגרת מדיניות "התושב במרכז", הוא חוזר לשמש כמרכז קהילתי וייתן מענה לצרכי התושבים מפעוטות ועד לאזרחים ותיקים. "תושבי נוף הגליל נמצאים בלב העשייה העירונית, כל מתקני העיר, התשתיות והשירותים השונים מושקעים בהם ומכוונים אליהם בלבד", הסביר ראש העיר רונן פלוט.

מרכז יקינטון" יופעל על ידי רשת המרכזים הקהילתיים בשיתוף מחלקת הספורט של העירייה, מועדון "מכבי עמי" בהיאבקות והעמותה לקידום הספורט. המרכז ישמש את התושבים לחוגי ספורט עממי ומקצועי,  פעילות פנאי למבוגרים וסניף תנועת הנוער של "הצופים". 

ראש העיר פלוט הודה לרשת המרכזים הקהילתיים, בהנהלתה של בתיה כהן והיו"ר עירית שחר, שלקחה על עצמה להפעיל את המרכז  המחודש תוך השקעת  מחשבה רבה ומשאבים מקצועיים, על מנת לספק שירות מיטבי לתושבים. "אין לי ספק כי המרכז החדש הזה יהווה עבור תושבי השכונה וכלל תושבי העיר בית שני ויאפשר להעצים ולמלא את שעות הפנאי בתכנים מעניינים ומהנים", אמר פלוט וציין כי המרכז המחודש מצטרף לרשימה ארוכה של מבני ציבור חדשים ומחודשים שהוקמו בשנים האחרונות במסגרת תוכנית התרבות והפנאי החדשה של נוף הגליל ובתוכם: משחקיית ג'ימבורי ב"גרין", בית קולנוע נוסף בברקוביץ', מועדון נוער בשכונה הדרומית, מועדון קהילתי ליוצאי אתיופיה, מתחם הבריכה המחוממת, מרכז הספורט המחודש ועוד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.