מתנ"ס הדר עובר לניהול החברה למתנ"סים

עיריית חיפה

ניהול המתנ"ס ע"י החברה הממשלתית יאפשר לתושבי שכונת הדר ליהנות משירותים קהילתיים איכותיים ומגוונים יותר בכל שכבות הגיל ותביא לחסכון משמעותי בעלויות התפעול שיופנו להרחבת הפעילות לרווחת תושבי השכונה.

ההחלטה על העברת הניהול לידי חברת המתנסים התקבלה אמש [א'] ע"י ההנהלה הציבורית של מתנ"ס הדר, בהמשך להסכם הרחבת השותפות שנחתם לפני כחודש בין העירייה לחברת המתנ"סים.

החברה הממשלתית למתנסים הינה הגוף המוביל בארץ בהקמה וניהול מתנ"סים ברחבי הארץ, בשותפות עם הרשויות המקומיות, בדגש על היותה שותף עירוני וגורם ידע מקצועי, לפיתוח ובינוי קהילה.

ההסכם בין העירייה לחברה למתנ"סים, מסדיר ומאגם את הזכויות, החובות והאחריות של כל אחד מהצדדים בנושאי התכנים, הפעילות, כוח האדם והמבנים של המרכזים הקהילתיים העירוניים שבניהול החברה ממשלתית.

ניהול המתנ"ס ע"י החברה הממשלתית יאפשר לתושבי שכונת הדר ליהנות משירותים קהילתיים איכותיים ומגוונים יותר בכל שכבות הגיל. השותפות תביא לחסכון משמעותי של מעל למיליון ₪ בעלויות תפעול המתנ"ס שיופנו להרחבת הפעילות המתקיימת בו.

חברת המתנ"סים הינה הזרוע הביצועית של 6 משרדי ממשלה בהם: משרד החינוך, משרד הרווחה, משרד הבריאות והמשרד לשוויון חברתי. כל אלה יאפשרו לשלב את המתנ"ס בתכניות ממשלתיות רבות בהיקף של מיליוני שקלים לטובת קהילת הדר.

במסגרת התהליך ישונה גם הרכב ההנהלה הציבורית של המתנ"ס, כך שיעלה מספר תושבי השכונה החברים בה, אלו ימונו על פי הייצוג הדמוגרפי שלהם בשכונה, תוך שימת דגש על נציגות של כל חלקי השכונה והמגוון האנושי והתרבותי הקיים בה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.