מתחם הייטק חדש בפארק התעשייה "ציפורית"

מתחם הייטק חדש בפארק התעשייה "ציפורית"

הוכשר לקליטת חברות ומפעלים עתירי ידע

מתפרס על פני שטח של 250 דונם ונמצא בשלבי אכלוס ושיווק מתקדמים

נוף הגליל מחזקת את תעשיית ההייטק שבתחומה ומרחיבה בהיקף חסר תקדים את היצע המשרות הזמינות עבור תושבי העיר כחלק ממדיניות יוזמת במסגרתה הוגשה לאחרונה בקשה למשרד הכלכלה להקצות לעירייה שטח מיוחד עבור הקמת מבנה שיושכר ליזמים וחברות הייטק בתחילת דרכן. נכון לחודש מאי 2021 עומד היצע התעסוקה עתירת הידע בנוף הגליל על למעלה מ –  500 משרות פנויות וזמינות באפון מידי.

מפעל סולאראדג', חלוץ מפעלי ההייטק בעיר, החל את פעילותו לפני כשנתיים עם 150 עובדים וכיום מעסיק 600 עובדים, כמחציתם תושבי נוף הגליל.  

מפעלים עתירי ידע נוספים שהצטרפו לפארק וכבר פועלים במסגרת מדיניות ההייטק שמוביל ראש העיר רונן פלוט הם : "אלפא אומגה", מפעל העוסק בייצור, הרכבה ומו"פ של רכיבים לתעשייה הרפואית בתחום הנוירולוגיה, "תיקון עולם קנביט" המשתייך לתעשייה הפארא רפואית ומעסיק כ – 70 עובדים,

"כנפית", העוסק בייצור חלקים למטוסים ותעופה, מעסיק כ – 150 עובדים ו"סימס", מפעל הייטק בבעלות קרן השקעות סינית.

https://net-media.co.il/

בישיבת ועדת התעשייה שהתכנסה בחודש האחרון  הוצגה על ידי מנהל מנהלת פארק "ציפורית", סרגיי זלוטניק, רשימת המפעלים החדשים שנמצאים בשלבי בנייה מתקדמים בתוכם: מפעל הממתקים "כרמית", שצפוי להיפתח בעוד כשלושה חודשים, חברת "טריידי סנטר" המתמחה בהדפסה בתלת מימד בתחום הדנטלי, נמצאת בשלבי בניה מתקדמים לקראת פתיחה בסוף 2021 , "אפולק" צפוי להיפתח בעוד כחודשיים ו"סימטל ציפויים" לקראת אוקטובר 2021. כמו כן הוגשה בקשה להעתקת מפעל "אקווטרון" בבעלות הקונצרן  האוסטרי BWT.

 יו"ר ועדת התעשייה ד"ר ריאד גטאס אמר כי הועדה מברכת על תנופת הצמיחה בפארק "ציפורית" ומציעה להרחיב את פרסום המשרות הפנויות על מנת להביא אותן ם לידיעת כלל תושבי העיר.  בתוך כך הוחלט בדוברות העירייה כי מדי שבוע שירות התעסוקה העירוני יעלה את רשימת המשרות הפנויות בעמוד הפייסבוק של העירייה.

יצוין כי מפעלי הייטק נוספים ובתוכם "אם. ג'י מתאל גרופ" העוסק בייצר מערכות לגילוי וניטור אש בטכנולוגיות מתקדמות,  נמצאים בשלבים שונים של  בקשת היתר להקצאת קרקע על ידי משרד הכלכלה.

כמו כן מונחת על שולחנה של ועדת ההקצאות  במשרד הכלכלה בקשה של עיריית נוף הגליל להקצאת קרקע לצורך הקמת מבנה להשכרה שישמש יזמים וחברות הייטק בתחילת דרכם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.