משרד האוצר יעביר תקציבים נוספים להרחבת בית העלמין תל רגב

במסגרת דרישות שהעלו חברי הכנסת מיקי זוהר ונאוה בוקר יקבל במשרד לשירותי דת 6.7 מיליון שקל למועצת בתי העלמין חלקם יופנו להשלמת הרחבת בית העלמין האזורי תל רגב
הרחבת תל רגב
קרדיט: יח"צ

משרד האוצר נענה לפניית חברי הכנסת מיקי זוהר (ליכוד), המשמש כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים,  ונאוה בוקר (ליכוד)  ויעביר כספים למשרד לשירותי דת, 6.7 מיליון שקל כאשר מתוכם 5.9 מיליון שקל  יועדו למועצת בתי העלמין.

מתוך סכום זה יועברו 900 אלף שקל לבית העלמין בהר הזיתים.  ואת היתרה יעביר המשרד לשירותי דת להקמת בית העלמין ברקת שעתיד להחליף את בית העלמין ירקון בגוש דן ואת הקמת הרחבת בית העלמין תל רגב, אשר אמור לתת מענה לנושא הקבורה באיזור חיפה והקריות.

בהר הזיתים יש צורך בשיפור וחיזוק הביטחון בבית העלמין היהודי שסובל זה שנים רבות מוונדליזם, חילולי קברים, זריקת אבנים על מבקרים והזנחה קשה. כתוצאה מכך הפסיק הציבור לעלות להר הזיתים. מועצת בתי העלמין, יחד עם המשטרה, פועלת להקמת גדר ביטחון ותאורה בכל מתחם הר הזיתים ולשיקום הקברים.

"אני שמח על אישור ההקצבה של משרד האוצר כי הכספים הללו דרושים לנו לסיום עבודות ההרחבה שמתנהלות בקצב מהיר על ידי הקבלנים בשטח" אומר  אריה פרג'ון יו"ר מועצת בתי העלמין בתל רגב.

כיום מבוצעות  בתל רגב עבודות הפיתוח הגדולות של השלב השני בהרחבת בית העלמין , הכולל 400 דונם חדשים, בנוסף ל-200 הדונם הקיימים, מתוכם  יועדו 50 דונם  לקבורה אזרחית שתשרת את מטרופולין חיפה והסביבה עד לשנת 2070 .

"בית העלמין תל רגב הוא מקום מטופח ומסודר לכבודם של הנפטרים והמבקרים הרבים" מציין יו"ר תל רגב אריה פרג'ון  ומוסיף "בעבודות ההרחבה של בית העלמין, משקיעים כ-300 מיליון שקל ואנו דואגים שביצוע העבודות לא יפריעו למהלך התקין של ההלוויות וביקורי המשפחות באתר".

אריה פרגון
קרדיט: יח"צ
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.