משטרת ישראל שוקלת להעביר את יחידת הימ"ר הצפוני לנוף הגליל

קרדיט : נוף הגליל

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה נענה בחיוב לבקשתו של ראש העיר רונן פלוט והודיע ,במהלך ביקורו השבוע בעיר, כי יתמוך במהלך להעברת יחידת ימ"ר מחוז הצפון לנוף הגליל

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, הציג השבוע בפני השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה וצמרת משטרת המחוז הצפוני, שורה של בקשות מיוחדות לחיזוק הביטחון האישי של תושבי עירו. ברשימת הבקשות הוצגה גם בקשה להעצים את הנראות והנוכחות של כחולי המדים בעיר וביסוס מעמדה כבירת המחוז באמצעות העברת היחידות המובחרות של המשטרה להשתכן בעיר לצד מפקדת המרחב שכבר פועלת במבנה תחנת המשטרה הישן ומפקדת כיבוי אש שמוקמת בימים אלה. "הנוכחות של קציני המשטרה ויחידות העילית במרחב העירוני מרתיעה ומהווה מקדם ביטחון נוסף לצד הגדלת מצבת כוח האדם במשטרה וחיזוק השיטור העירוני", הסביר ראש העיר פלוט וציין כי נוף הגליל מהווה מרכז מסחרי מטרופוליטני של כל האזור ולפיכך מדי יום מבקרים בה אלפי אנשים מכל האזור. פלוט ביקש מהמשטרה גם תוספת של כוח שיטור רגלי לטובת הגברת הביטחון האישי של התושבים בתוך השכונות ותוספת של תקנים למשטרת התנועה בתחנת נוף הגליל. 

מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שמעון לביא, השיב בחיוב והודיע כי באופן מידי ניתן להעביר לנוף הגליל את היחידה המרכזית של המחוז הצפוני שכוללת את יחידות העילית של המשטרה ונחשבת ל-F.B.I   של משטרת ישראל. "יש לי יכולת להעביר את היחידה המרכזית לנוף הגליל עם כל 300 איש שמשרתים בה, הדבר יכול להתבצע באופן מידי, יש תוכנית ויש תקצוב לכך", אמר. 

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, אמר  כי הוא תומך בהצעה ויפעל על מנת לקדם אותה ולחזק את מערך הביטחון של העיר בכל האמצעים העומדים לרשות המשטרה. השר אוחנה ציין כי ראש העיר רונן פלוט ידוע בהיותו איש ביצוע מהמעלה הראשונה והוא כבר ידאג ללוות את המיזם ולוודא שיצא לפועל. "אני מכיר את ראש העיר רונן פלוט שנים רבות ויכול להעיד שהוא איש של ת'כלס – עושה הרבה ומדבר מעט", אמר השר.

ראש העיר, רונן פלוט, הודה לשר אוחנה ולצמרת המשטרה על פעילותם למען ביטחון התושבים וציין את שיתוף הפעולה ההדוק והמלא של הרשות המקומית עם מפקד המחוז ניצב שמעון לביא, מפקד המרחב תנ"צ שלום אביטן ומפקד תחנת נוף הגליל שנכנס לאחרונה לתפקידו  סנ"צ אסף מנצור. "זכינו בשלושה קודקודיים מצוינים אחד אחד, שעושים עבודה מדהימה למען ביטחון העיר והאזור כולו. יחד עם כל השוטרים  במחוז וכוחות הביטחון בכב"א, אנחנו יכולים להיות שקטים ורגועים כי יש לנו על מי לסמוך", אמר פלוט.   

קרדיט : נוף הגליל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.