מנכ"לית עיריית נוף הגליל, חוה בכר, פורשת מתפקידה, בתום חמש שנות עשייה עירונית אינטנסיבית

חוה בכר

ראש העיר רונן פלוט :"כשהצעתי לחוה את התפקיד היא סיכמה איתי מראש על חמש שנים. קיוויתי שתמשיך, אבל אני מכבד את החלטתה. לא יכולתי לבקש לעצמי מנכ"לית טובה, מסורה ומוכשרת יותר ממנה"

בישיבת מטה הנהלת העירייה שהתכנסה ביום ראשון השבוע הודיע ראש העיר רונן פלוט על החלטתה של מנכ"לית העירייה, חוה בכר, לפרוש מתפקידה בתום חמש שנות כהונה :"לפני חמש שנים, כשנכנסתי לתפקיד, פניתי אל חוה והצעתי לה לכהן כמנכ"לית העירייה. היא קיבלה על עצמה את התפקיד אבל ביקשה מראש לתחום אותו לפרק זמן של חמש שנים.  קיוויתי שתמשיך אבל אני מכבד את החלטתה ומודה לה על תרומתה הרבה בעשייה למען העיר. חוה ביצעה את התפקיד מכל הלב והקדישה את כל זמנה למען העיר ותושביה במסירות, בנאמנות, במקצועיות, בחריצות ובאהבה גדולה. יהיה קשה להיכנס לנעלים הגדולות שהיא משאירה אחריה".

חוה בכר, 64, מוותיקי העיר נוף הגליל, נשואה לשבתאי, אם לשניים וסבתא לשמונה. את דרכה הציבורית החלה בימי כהונתו החמישית של ראש העיר מנחם אריאב ז"ל ששלף אותה ממערכת החינוך ומינה אותה לתפקיד סגנית וממלאת מקום ראש העיר. חוה שימשה בתקופתו של אריאב  מחזיקת תיק החינוך ובתוך כך  הובילה פרויקטים רבים בתוכם  תכנית "העיר הדיגיטלית" שהפכה  כל בתי הספר בעיר לחכמים שיתוף חברת סיסקו.  בהמשך חוה  חזרה אל מערכת החינוך וניהלה את בית הספר "יודפת" אולם עם כניסתו של ראש העיר רונן פלוט נתבקשה לשוב לעירייה ולכהן  בתפקיד מנכ"לית.

חוה ידועה בהיותה לוקאל פטריוטית של העיר ובתפקידה קידמה פרויקטים מוניציפאליים רבים כגון מיזם קרן רש"י "העיר במרכז", כל תחום הצעירים והסטודנטים, דיגיטציה של העירייה, מבנה ארגוני, אירועים עירוניים, ביטחון ושיטור עירוני וכן הייתה שותפה לכלל הפעולות והפרויקטים המיוחדים שהוביל ראש העיר רונן פלוט. "היה לי חשוב לחזק את תחושת השייכות וגאוות היחידה של התושבים, אני עצמי גאה להיות תושבת העיר, גאה בהישגים הגדולים שלה בחמש שנות כהונתו של רונן פלוט ובעתיד הטוב שמצפה לה בהובלתו. נוף הגליל זכתה בראש עיר יוצא מן הכלל שניחן בכישורים, ידע, ניסיון, יכולת, קשרים בצמרת הממשלה ובגופים הציבוריים הגדולים במדינה ומעל לכל מסירות בלתי רגילה לעיר ולתושביה.

בכר תסיים את תפקידה בחודש אוגוסט הקרוב "אמשיך להתגורר בעיר ואמשיך לתרום לה ככל שביכולתי גם מחוץ לכותלי העירייה. אעביר את התפקיד באופן מסודר ואעמוד לרשות העירייה בכל דבר ועניין.אני מבקשת להודות לראש העיר על ההזדמנות שנתן לי לעבוד במחיצתו ולהיות שותפה לבניית העיר בתקופת זמן קריטית להתפתחותה. "

תחתית הטופס

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.