מטפלים גם במקלטים הפרטיים

צילום נוף הגליל

אחרי שקיבלה חמישה כוכבי יופי על תחזוקת המקלטים הציבוריים, עיריית נוף הגליל יוצאת במבצע לאכיפת תחזוקה תקינה גם במקלטים הפרטיים בבנייני מגורים משותפים

בנוף הגליל, כמו בשאר הרשויות במדינת ישראל, חלק גדול מהמקלטים בבתים המשותפים הפך עם השנים לחדר אחסון ציוד בלאי וגרוטאות. על מנת להחזיר את המקלטים לייעודם – לשמש כחדרי מיגון בשעת חירום, ראש העיר, רונן פלוט, הנחה את מערך הביטחון בעירייה לצאת למבצע שיעודד את התושבים לפנות את המקלטים בסיוע העירייה.  "המבצע נועד לדאוג לכך שגם המקלטים הפרטיים יהיו פנויים ומוכנים לאכלוס בשעת חרום בהתאם לסעיף 14א' (א) בחוק ההתגוננות האזרחית", הסבירה מנכ"לית העירייה, חוה בכר, וציינה כי המבצע יקיף את כל שכונות העיר באופן מדורג ובמהלכו העירייה תסייע בפינוי נקודתי של תכולת המקלטים ותעמיד לרשות תושביה רכב ייעודי מטעמה לצורך פינוי הציוד. המבצע יחל בשכונת שלום ובהמשך יקיף את כל שכונות העיר.

מהעירייה נמסר כי החל מתאריך 1/3/20 ועד לתאריך 15/3/20, על התושבים בשכונת שלום לדאוג לפינוי כל הציוד המאוחסן במקלטים אשר אינו עונה להגדרה ציוד חיוני בחירום, להניח את הציוד בכניסה לבניין המגורים, להתקשר למוקד העירוני 04-6478888 או 107 ולהודיע על מועד הפינוי על מנת שייאסף באמצעות רכבי הפינוי של העירייה.

בתום המבצע, החל מה-15/3, העירייה תבצע אכיפה מחמירה כלפי דיירים בשכונת שלום אשר המקלטים שבבניין מגוריהם לא יעמדו בדרישות חוק עזר עירוני שמירת איכות הסביבה תשס"א 2001 סעיף 59 (ב') וחוק התגוננות האזרחים התשי"א 1951, סעיף 14(א').

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.