מטוס הדרימליינר ה-11 של חברת אל על נקרא על שם העיר עכו

חברת התעופה אל על החליטה לקרוא למטוס הדרימליינר ה-11 שלה שנחת השבוע בישראל על שם העיר עכו. כידוע, צי המטוסים של אל על נקרא על שם ערים ויישובים בישראל, כאשר הפעם מדובר בעיר "עכו", עיר שייחודה הוא השילוב של מורשתה, מיקומה הגיאוגרפי והמרקם האנושי הרב תרבותי והחברתי שבה.
ראש העיר עכו, שמעון לנקרי בירך על ההחלטה לקרוא למטוס על שם העיר עכו ואמר: "העיר עכו ממוקמת על מפת התיירות הבינלאומית ועתה שמה נישא ברחבי העולם גם על שמו של המטוס החדיש".
המטוס מסוג בואינג 787 דרימליינר שסימונו 4X-EDL, שנקרא על שם העיר "עכו", נחת השבוע בישראל בטיסה ישירה מסיאטל, ארה"ב. רק ביום רביעי האחרון, מטוס בואינג 747-400 של אל על, נחת אמש בטיסת 004LY מניו יורק לתל אביב, בפעם האחרונה, וסיים את דרכו בחברה לאחר 25 שנות שירות באל על מציינים, כי המטוס שנחת מצטרף לצי מטוסי הדרימליינר החדשים והמתקדמים של החברה המונה עד כה 11 מטוסים ועד לשנת 2020 ימנה 16 מטוסי דרימליינר הטובים בעולם מסוגם. המטוס החדש יצטרף לצי המתחדש של אל על ויבצע טיסות ליעדים ארוכי הטווח של החברה בצפון אמריקה, אירופה וליעדים במזרח הרחוק.
הגעתו של מטוס הבואינג 787 דרימליינר מהווה חלק ממהלך אסטרטגי של החברה של החלפת ציי המטוסים – הוצאת מטוסים ותיקים משירות והחלפתם במטוסים חדשים ומתקדמים
צילום: יוחאי מוסי

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.