מאליפות העולם לכרמל

צמד השחיינים המוכשר ד"ר איליה שניידר ממחלקת הרדמה במרכז רפואי כרמל יחד עם  דניאל ליטנסקי רנטגנאי מביה"ח חזרו עמוסי מדליות זהב וגביעים נוצצים מתורטוסה שבספרד שם התקיימה אליפות העולם למקומות עבודה. באליפות העולם השתתפו מאות משלחות מארה"ב הודו מקסיקו אנגליה ברזיל וגם מתוניסיה ואירן ומכל רחבי העולם. שחייני כרמל המצטיינים היו חלק נבחרת "הכללית" שייצגה את ישראל בתחרויות השחייה.

 

ד"ר שניידר בן ה 59 קטף בתחרות  9 מדליות מתוכם 5 מדליות זהב במשחים חתירה 50-100 ו200 ו 400 ו 4 מדליות כסף  במשחה שליחים וחזה. " עד היום זה ההישג הכי גדול שלי, מספר בהתרגשות ד"ר שניידר אני מאוד נהניתי ולא ציפיתי שההצלחה תהיה כזאת גדולה. זהו אחד האירועים הגדולים בעולם בתחום הספורט למקומות עבודה וזה בהחלט היה אירוע גדול ומרשים במיוחד.

 

פרט לשחייה התקיימו  תחרויות באתלטיקה כדורגל שחמט ספורט מים גלישה ומדובר בסוג של מיני אולימפיאדה. ד"ר שניידר השתתף עד היום בעשרות תחרויות שחיה בכל רחבי העולם וזהו ההישג הכי גדול שלו עד היום. למרות גילו הלא צעיר (59) ד"ר שניידר מתכוון להמשיך ולהתחרות בבריכה. " זה עוזר לי לשמור על כושר ומחדד לי את היכולות בעבודה מסביר ד"ר שניידר. העבודה כמרדים היא דיי קשה ותובענית והשחייה ממש עוזרת לי להתמודד עם השחיקה והעבודה הקשה וזה גם כיף גדול".

הרנטגנאי מכרמל דניאל ליטינסקי בן ה 38 כבר ותיק בתחרויות בינלאומיות ועד היום הוא כבר השתתף בתחרויות רבות בכל רחבי העולם באיטליה בספרד בריגה בבולגריה ובמקומות נוספים.

 

באליפות העולם ליטינסקי קטף 5 מדליות. 1 כסף בתחרות 200 פרפר ועוד 4 מדליות ארד בתחרויות 200 חזה 100 גב ותחרות שליחים. ליטינסקי אומר כי " זאת היתה תחרות ברמה מאוד גבוה, ובקבוצת הגיל שלי נכנסו עוד שחיינים צעירים ובעלי כושר מדהים. התכוננתי מאוד לתחרות עשיתי אימונים כפולים ודיאטה כולל אימוני גוף קשים והשקעתי מאוד במוכנות לתחרות. מי שעזר לי מאוד זה הדיאטן שלי עומרי בארי ומאמן הכושר גל אוזן וביחד עם כל קבוצת השחייה שאני מתאמן איתה כולם תמכו ועזרו לי להגיע להצלחה.

 

"במחלקת הדימות של כרמל קיבלו בהתרגשות את הזכייה שלי, מספר ליטינסקי וכולם מעודדים תומכים ומחכים למדליות שאני שמח להביא". כרגע על הכוונת שחייני כרמל המוצלחים תחרות "הספורטיאדה" הקרובה באילת גם שם מופיעים הצמד שניידר וליטינסקי בקבוצת הכללית. וגם משם עד היום הם הביאו הישגים גדולים ומוצלחים.

 

"אנו קוראים לכל אנשי צוות בכרמל רופאים מתמחים סטז'רים ועובדי סיעוד לפתוח קבוצת שחיה רק של בית החולים ואנו מחכים לעובדים שיבואו. כי שחיה היא ספורט בטוח, ספורט ששומר על הגוף ומאמץ את החלקים החשובים בשרירים מטפח סיבולת לב ריאה מאוד בריא וגם מאוד מהנה. אז בואו לשחות זה כדאי" ממליצים שחייני כרמל ד"ר שניידר וליטינסקי

 

בצילום – ד"ר שניידר ודניאל ליטינסקי עם המדליות מתחרות אליפות העולם – צילום אלי דדון

 

 

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.