לא רק באירופה : מתחם החלקה על הקרח וכדור בדולח מושלג ענק חוויה לכל המשפחה בכפר סבא..

מתחם החלקה על הקרח במתחם אושילנג בכפר סבא צילום שאטרסטוק

קרח ושלג הם אולי לא המאפיינים הקלאסיים של חורף בישראל, אבל החלקה על הקרח הפכה לפעילות אהובה על ישראלים רבים שיכולים ליהנות מפעילות חורפית קלאסית מבלי לטוס לחו"ל, להוציא כסף רב ואפילו לנסוע רחוק.  מתחם חדש מביא את חוויית ההחלקה על הקרח לכל המשפחה, הכי קרוב שאפשר.

בין אם אתם מחפשים פעילות לכל המשפחה שמשלבת אתגר, כיף וחוויה או רוצים ליהנות עם החברים בפעילות מהנה – החלקה על הקרח מהווה פיתרון אידאלי לעונה הקרה. מתחם החלקה חדש שנפתח במתחם אושילנד בכפר סבא מאפשר לכם ליהנות מהפעילות הזו ליד הבית ובעלות סמלית בלבד כחלק מפסטיבל חורף ייחודי.

לראשונה במתחם אושילנד בכפר סבא יוצב החל מה-11 בינואר ועד סוף החודש מתחם החלקה על הקרח. עלות הכניסה למתחם תעמוד על 25 ₪ בלבד, או ללא כל תשלום לכל הרוכשים במתחם בסכום של 199 ש"ח.  במתחם אף יוצב מיצג כדור בדולח מושלג ענק בגובה 3 מטרים עימו ניתן יהיה להצטלם בתמונות חורפיות במיוחד.

באווירה חורפית יעמדו גם פעילויות הילדים הקבועות הנערכות מדי שבוע ללא תשלום במתחם שיעסקו בעונה הגשומה. הילדים יוכלו לצפות בהצגות "ממלכת הקרח" ו"המטרייה הגדולה", ליצור צעיפים, מטריות ועננים בשעת יצירה ולהקשיב לסיפורים בנושאי החורף בשעת סיפור כמו "גשם בדרך לגנון",  "המטרייה של נדב" ו"שרוולים ארוכים".

תאריכי פסטיבל חורף ומשטח החלקה: 11-30.1

שעות פעילות:  א-ה 16:00-20:00, ימי שישי 12:00-15:00, שבת 11:00-21:00

עלות: 25 ₪, חינם לרוכשים ב-199 ₪ בחנויות המתחם

מתחם אושילנד, כפר סבא

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.