כ – 700 טון אשפה מפונים מדי יום ע"י עובדי אגף התברואה שעובדים ב – 3 משמרות רצופות

כ – 700 טון אשפה מופנים בחיפה לקראת החג מדי יום ע"י עובדי אגף התברואה שעובדים עד ערב החג ב – 3 משמרות רצופות לניקוי אשפה ופינוי הגזם והגרוטאות אותם מוצאים התושבים כחלק מההכנות לחג
ניקוי שוק תלפיות
קרדיט צילום – דוברות עיריית חיפה

באגף התברואה של עיריית חיפה נשלמות ההכנות לקראת חג הפסח. עובדי האגף מנקים את רחובות העיר במבצע שיגיע לסיומו ביום שישי הקרוב – ערב חג הפסח לאחר שישלימו כמדי שנה את מבצע הניקוי המסורתי של "שוק תלפיות".

במסגרת המבצע המתקיים פעמיים בשנה, לקראת חג הפסח ולקראת ראש השנה, ייצאו עובדי האגף לשוק המזון המרכזי והוותיק של חיפה מצוידים במטאטים ידניים ובמכונות שטיפה המייצרות קיטור בלחץ גבוה.

בעזרת כל אלה ינקו את מדרכות השוק, הכבישים ואת הקירות מהם יסירו מודעות פיראטיות. מבצע הניקיון יסתיים עם הזריחה, כאשר ראשוני הלקוחות יגיעו לשוק המצוחצח על מנת להשלים את הקניות האחרונות לחג.

במהלך השבוע הקרוב ועד לערב החג, יעבדו אנשי התברואה ב – 3 משמרות רצופות לניקוי אשפה ופינוי הגזם והגרוטאות אותם מוצאים תושבי העיר כחלק מההכנות לחג.  הניסיון מלמד כי בימים הקודמים לחג גדלה כמות האשפה בכ – 150 טון ליום ובסה"כ מופנים בימים אלה מדי יום כ– 700  טון אשפה. 

בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי, ערב חג הפסח, תציב העירייה  כ – 180 חביות לשריפת חמץ. החביות נועדו לאפשר לתושבי העיר לקיים את מצוות ביעור חמץ, תוך שמירה על כללי הבטיחות [מניעת שריפות] וניקיון העיר והן תיאספנה בערב החג עד השעה 12:00.

במהלך ימי חול המועד, בהם צפויים לבקר באירועים השונים המתקיימים בעיר אלפי חוגגים, ימשיכו עובדי אגף התברואה לעבוד במשמרות מתוגברות בשעות היום והלילה וישמרו על ניקיון העיר על מנת לאפשר לכל תושבי העיר ואורחיהם ליהנות מחופשת החג.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.