ינואר-אפריל: ירידה של 66.6% במספר הנפגעים בתאונות הדרכים

מנתונים שהציגה מפקדת השיטור העירוני בנשר, פקד רויטל בשושה, עולה כי במהלך החודשים ינואר-אפריל 2019 חלה ירידה ניכרת גם במספר התאונות דרכים בעיר ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. גם רמת הביטחון האישי גדלה ורמת הפשיעה פחתה באופן ניכר.

 בעיר נשר נרשמה במהלך החודשים ינואר-אפריל השנה, ירידה ניכרת במספר הנפגעים בתאונות דרכים מ-6 נפגעים בתקופה המקבילה ב-2018 ל-2 בלבד. מדובר על ירידה של 66.6%. כך עולה מנתונים שהציגה השבוע מפקדת השיטור העירוני בנשר, פקד רויטל בשושה,  לראש העיר, רועי לוי, במהלך ישיבת ועדת האכיפה העירונית.

מנתונים נוספים שהציגה נציגת המשטרה עולה כי גם מספר התאונות פחת ונרשמה ירידה של 33.3% במספר התאונות בנשר, מ-3 תאונות בארבעת החודשים הראשונים של 2018 ל-2 בלבד בארבעת החודשים הראשונים של 2019.

פקד בשושה אמרה כי גם תחושת הביטחון האישי בעיר גדלה וזאת לנוכח נתוני המשטרה המעידים על ירידה ניכרת בהיקף עבירות הפע"ר (פשיעה עירונית).

כך, למשל, מספר ההתפרצויות לעסק בעיר נשר פחת בארבעת החודשים הראשונים של 2019 בשיעור ניכר של 89%, מספר ההתפרצויות לדירה קטן ב-44% וגם במספר ההתפרצויות לרכב נרשמה ירידה של 33%.

פקד בשושה ציינה לחיוב את שיתוף הפעולה שבין משטרת זבולון, השיטור העירוני, המוקד והפיקוח של עיריית נשר והרשות למאבק באלימות בסמים ואלכוהול.

 צילום: איל לרמן / עיריית נשר

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.