ילקוט לכל תלמיד

עיריית נוף הגליל תחלק  150 ילקוטים וערכות ציוד לימודי עבור תלמידים שידם אינם משגת לממן עלות רכישת הציוד 

לקראת  פתיחת שנה"ל נערכה עיריית נוף הגליל באמצעות תורמים למבצע חלוקת ילקוטים וציוד לימודי לתלמידים אשר אין ביכולתם לממן עלות רכישת הציוד. ראש העיר, רונן פלוט, הנחה את מנכ"לית העירייה, חוה בכר, להוביל את המיזם בשיתוף צוות האגף לשירותים חברתיים בהנהלת איריס בורמיל.  

מהעירייה נמסר כי חלוקת הילקוטים החלה השבוע ותימשך בשבוע הבא.  100 מתוך הילקוטים נתרמו על ידי עמותת מפעל החסד "יד ביד" בראשות הרב יעקב גלויברמן. לכל ילקוט מצורפת ערכת כלי כתיבה וציוד לימודי. כן צוין כי עוד 50 ילקוטים חדשים נמסרו על ידי תורם נוסף, כך שבסך הכול יחולקו 150 ואם יהיה צורך העירייה תגייס ילקוטים נוספים.

"לא יהיה ילד אחד בנוף הגליל שבגלל מצוקה כלכלית לא יהיה לו ילקוט חדש  בתחילת שנה"ל", אמר ראש העיר רונן פלוט. מנכ"לית העירייה, חוה בכר, ציינה כי מדובר בילקוטים איכותיים ביותר וללא סימן זיהוי כלשהו של התורם או העירייה. "המטרה היא לא להשאיר אף ילד מאחור ולאפשר לכל מי שנזקק לקבל את הילקוט החדש",  אמרה בכר וציינה כי העירייה משקיעה משאבים רבים בקידום מערכת החינוך העירוני ומסייעת ככל שביכולתה לרווחת התלמידים שמתקשים לעמוד בהוצאות. "המציאות הכלכלית בצל משבר הקורונה פוגעת גם בהורים אשר בימים כתיקונם לא היו נזקקים לסיוע וכעת ידם אינה משגת לקנות אפילו ילקוט חדש לבית הספר", סיכמה בכר.

קרדיט : נוף הגליל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.