יוצא לדרך חדשה: עו"ד איאד מטאנס פתח משרד עצמאי

נפטר בגיל 46 עקב טיפול רפואי רשלני

לאחר שנים רבות במשרדי עורכי דין מובילים, עו"ד איאד מטאנס פתח משרד עצמאי

המשרד יטפל בתיקים בתחומי הרשלנות הרפואית ודיני נזיקין "הדלת שלי פתוחה בפני כולם. לנגד עיניי עומדת תמיד טובת הלקוח", התחייב מטאנס     

לאחר שנים רבות של עבודה במשרדי עו"ד מובילים, בחר עורך הדין איאד מטאנס לצאת לדרך עצמאית.

עו"ד מטאנס הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) מאוניברסיטת חיפה וחבר בלשכת עורכי הדין מאז 2006. את דרכו המקצועית החל בסניף חיפה של משרד ויסגלס-אלמגור, ולאחר מכן עבד במשך 10 שנים במשרד עו"ד סאמי אבו ורדה. במשרד זה הקים את מחלקת הרשלנות הרפואית וניהל אותה.

תיקי רשלנות רפואית מתאפיינים במורכבות רבה, עקב הצורך בלהיות בקיא לא רק מבחינה משפטית, אלא גם בענייני רפואה, להכיר מומחים רפואיים מהשורה שיעזרו להוכיח את הטענות לרשלנות רפואית ואת הקשר בינן לבין נזקי הגוף ואח' שנגרמו. בהקשר זה מבהיר איאד את ה"אני מאמין" שלו לגבי המחויבות הבסיסית של עורך דין ללקוח: "כל לקוח שנפגע בגופו או בנפשו או ברכושו, בצורה כזו או אחרת, זכאי למלוא החמלה וההקשבה, גם אם אין בסיס משפטי לטענת הרשלנות הרפואית" … "הלקוח ישמע תמיד את עמדתי ודעותיי לגבי סיכוייו".

לאורך הקריירה הופיע מטאנס פעמים רבות בפני ערכאות שונות של בתי משפט בכל רחבי הארץ, ניהל תיקי הוכחות וערעורים וחקר מומחים רפואיים ואחרים. הניסיון הרב שצבר, הבקיאות המקצועית וההיכרות המעמיקה עם דרכי הפעולה של חברות הביטוח, שאותן ייצג בעבר, מקנים לו יתרון משמעותי בכל תיק ותיק.

במשרד העצמאי שפתח, מייצג עו"ד מטאנס תובעים פרטיים בלבד ולא חברות ביטוח, וזאת על-מנת להימנע מניגוד אינטרסים. הראייה הכוללת והמקיפה של ההליך המשפטי על שלל היבטיו באה לידי ביטוי גם בייצוג נפגעי תאונות עבודה ודרכים, הן מול המוסד לביטוח לאומי והן מול חברות הביטוח.

עוד מדגיש עו"ד מטאנס כי דלת משרדו החדש – השוכן ברחוב ביאליק 1 בחיפה וכולל גם שלוחה צפונית בכפר אבו סנאן – פתוחה בפני כל מי שנפגע כתוצאה מהליך רפואי או בתאונה, בלי קשר לאמצעים הכלכליים שברשותו. "גובה התיק והתוצאה הסופית אינם משפיעים על תהליך קבלת ההחלטות. שכר הטרחה נגבה רק בסוף ההליך המשפטי".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.