ח"כ יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת ושר הבריאות לשעבר, שיחק בטורניר טניס שולחן ארצי שנערך בנוף הגליל

פוזיציה!
פוזיציה!

הטורניר התקיים ביום שני השבוע בהשתתפות כ – 100 שחקנים מ – 15 יישובים ברחבי הארץ. ח"כ אדלשטיין שיחק במשחק ראווה לכבוד שנת ה 65 לנוף הגליל

ח"כ יולי אדלשטיין, לשעבר יו"ר הכנסת ושר הבריאות, הגיע ביום שני השבוע, לבוש בבגדי התעמלות ומצויד בתיק גב ספורטיבי, לאולם טאגר בנוף הגליל, בו נערך טורניר טניס שולחן ארצי בארגון העמותה לקידום הספורט ומחלקת הספורט בעירייה. ח"כ אדלשטיין הגיע על תקן שחקן טניס שולחן ולמרות עיסוקיו הרבים מצא זמן לקחת חלק במשחק ראווה לכבוד שנת ה 65 לנוף הגליל. ח"כ אדלשטיין שיחק מול עמית גורן, שחקן נבחרת נוף הגליל המדורגת מקום שני בליגת העל. הוא הפסיד  2"1 אבל גילה רמה גבוהה לכל אורך המשחק. 

בטורניר השתתפו כ – 100 שחקנים, ילדים ובוגרים, שהגיעו מכל קצות הארץ מדימונה בדרום ועד כרמיאל בצפון. "התאמנתי לקראת המשחק, אבל ידוע שהנבחרת של נוף הגליל מצוינת, כך שלא הגעתי עם ציפייה לנצח. אלא להביע את הכבוד שאני רוחש לעיר ולתושביה ולאחל מזל טוב ליום ההולדת 65" אמר ח"כ אדלשטיין.

עמית גורן, אומנם ניצח את ח"כ אדלשטיין בתוצאה 2:1 אבל בסיום המשחק שיבח את רמת המשחק הגבוהה של היריב הפרלמנטארי. " ח"כ אדלשטיין שיחק במקצועיות ברמה של ליגת על " אמר .

הנהלת עמותת הטניס שולחן בראשות היו"ר שמעון בוזגן וחבר העמותה יוסי דרוסקין הפתיעו את ח"כ אדלשטיין כשהזמינו למשחק את מאמנו זאב קליגמן, אלוף העולם בטניס שולחן פאראלימפי.

 ראש העיר רונן פלוט הודה לח"כ אדלשטיין על המחווה וציין לשבח את פעילות עמותת הספורט ונבחרת העיר המדורגת מקום שני בטבלת ליגת העל :" הנבחרת מנוהלת על ידי חמישה אנשים שהטניס שולחן הוא עבורם דרך חיים: היו"ר שמעון בוזגן וחברי ההנהלה:  יוסי דורסקין, ישראל ורמוט, מאיר לייזר ואריה ישינסקי  יחד עם השחקנים המקצוענים : רון דוידוביץ', עמית גורן ואוהד פניאל. ראש העיר רונן פלוט ציין כי בסימן שנת ה – 65 מתוכננים בשבועות הקרובים אירועי ראווה ספורטיביים נוספים: שר הבריאות יואל רזבובוב יתחרה בג'ודו, ח"כ צחי הנגבי בקרטה ונבחרת הכנסת בקט – רגל. יצוין כי גם נשיא המדינה, יצחק הרצוג, במהלך ביקורו לפני כחודשיים בעיר, השתתף באימון של קבוצת הכדורגל הפועל נוף הגליל והבקיע גול על כר הדשא באצטדיון גרין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.