זמן הקולרונה. לנוף הגליל יש פתרון יצירתי להפעלת הקולרים המושבתים בבתי הספר בגלל הקורונה

צילום אמיר חנוך. דוברות נוף הגליל

לעיריית נוף הגליל יש פתרון פשוט אבל יעיל להפעלת מתקני הקולרים בבתי הספר שהושבתו  בשיא החום בגלל החשש מהידבקות בקורונה : באמצעות הפיכת כיוון הברז כלפי מטה הקולר הופך לקולרונה ומאפשר מילוי מים קרים במהלך יום הלימודים

מה עושים כשמשרד הבריאות אוסר על שתיית מים קרים מקולרים כשבחוץ 40 מעלות חום בצל? עיריית נוף הגליל מצאה פתרון פשוט אבל יעיל ובימים הלוהטים האלה, הוא בשורה של ממש לאלפי תלמידים שנאלצו עד עכשיו לסחוב בקבוקי מים מהבית בזמן שהקולרים בבתי הספר מושבתים בהתאם להוראות משרד הבריאות בתקופת הקורונה.

צילום דוברות נוף הגליל

את הפתרון הגה ראש העיר רונן פלוט במהלך ביקור שקיים בתחילת השבוע בבתי הספר עם חזרתם לפעילות מלאה . התלמידים התלוננו על הקושי לסחוב בקבוק של 1.5 ליטר מים בימי החום הכבד.  " גם אם אנחנו מביאים אתנו בקבוק מים הוא מתחמם במהלך היום ולא ממש יעיל", סיפר התלמיד אוריאל ויינשטיין .

ראש העיר פלוט חזר ללשכתו וחשב על פתרון יצירתי.  "אולי נהפוך את כיוון הברזייה ונאפשר מילוי מים בקולר?"  שאל את האינסטלטור של העירייה גבי פרטוש  שנענה מיד.  "רעיון פשוט אבל ישים ומאוד הגיוני שהרי בימי הקורונה הילדים לא יכולים לשתות מים מהקולרים אבל כן יכולים למלא מים לתוך בקבוקים". אמר פרטוש ומיהר לבצע הזמנה של 50 ברזים חדשים . התקנת הקולרונים בעיצומה והתלמידים כבר נהנים ממנה ושותים לרוויה :"הפתרון פשוט אבל נוח ויעיל ברמות שאין לתאר, איך לא חשבו על זה קודם? " סיכמה ראש מינהל החינוך בעירייה ד"ר עינבל וינברג .

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.