הנוער הלאומי בית"ר לא נשאר אדיש לעת הזו

סניפי תנועת הנוער הלאומי בית"ר הוסבו למרכזי לוגיסטיקה לחלוקת מזון ותרופות לקשישים ע"י בני הנוער החברים בתנועה

החינוך בתנועת הנוער עובר לשלב המעשה. 50 מוקדים ברחבי הארץ של סניפי תנועת הנוער הלאומי – בית"ר שינו את ייעודם והפכו למרכזים לוגיסטיים לחלוקת מזון ותרופות לאוכלוסייה בסיכון ולמעוטי יכולת – כשכל התפעול החל מהקליטה של המוצרים ועד למסירה ליעד, מבוצע על ידי בני הנוער חברי התנועה.
"נמאס לי לשבת בבית ולראות את החברה שלי מתפרקת", הסביר אביב מסס תלמיד כיתה י"ב מעכו, "החלטנו שהאש הבוערת בתוכנו חייבת להפוך לעשייה למען החברה הישראלית".

מסס, יו"ר ההנהגה הצעירה בתנועה, אשר נמצא בין המובילים של המבצע בקרב בני הנוער טוען כמו מרבית חבריו כי במשך שנים מחנכים בתנועת הנוער הלאומי בית"ר על חמשת הממ"ים של ז'בוטינסקי אך עם כניסתה של המדינה לשגרת קורונה הפכה התנועה את החינוך למעשה והחלה בהפעלת מרכזי מזון לוגיסטיים, איסוף מזון ותרופות, וחלוקה ברחבי השכונות ב-50 מוקדים בארץ. "החניכים עוברים בין בתי התושבים, אוספים מזון ומחלקים אותו למשפחות הזקוקות לכך ולאוכלוסייה המבוגרת", מספרים הפעילים המרכזיים.
בין יתר הפעילויות משנעים בני הנוער תרופות מקופות החולים אל בתי האזרחים הזקוקים להן ובכך מפחיתים מהעומס על האחיות בקופות החולים ומזרזים את זמן הגעת התרופות. עוד מדגישים כי כדי לייעל את הפעילות המבורכת בכל מוקד הוקם חמ"ל המנוהל ע"י בני נוער עצמם  אשר מרכז מתנדבים, מקומות איסוף ומקומות חלוקה!

"הנוער מחפש משמעות והחברה בישראל זקוקה לעזרה. זו בדיוק הסיבה שבגללה החלטנו לשלב את החינוך והמעשה למבצע אחד שמציב את הנוער בחזית המאבק", תיאר יעקב ברקוביץ' רכז ההדרכה הארצי בתנועה על חזון החינוכי מאחורי המבצע. המכונה בפי בני הנוער עצמם:  "מבצע מגן ישראל-גרסת בני הנוער!"

במוקד הטלפוני הייעודי שמספרו: 08-952-3844, ניתן לקבל פרטים על מוקדי החלוקה, ניתן להשאיר פנייה אנונימית לסלי מזון, ולהעביר מזון שיועבר למשפחות. כלל הפעילות מבוצעת ותבוצע תוך שמירה על כללי משרד הבריאות. מוזמנים להתרשם מעשיית בני הנוער המתגייסים לטובת האחר ביתר שאת בימים אלו!

מצורף עלון הפעילות : https://www.nlb.org.il/magen-israel

image.png

image.png
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.