היערכות עיריית חיפה בנושא משבר הקורונה

בהערכת מצב נוספת שקיימה הבוקר ראש עיריית חיפה, ד״ר עינת קליש רותם, בהשתתפות מנכ״ל העירייה, מנהלי האגפים ונציג פיקוד העורף הוצגה סקירה מקיפה של מנהל אגף הבטחון על היערכות מינהלי ואגפי העירייה. בישיבה נידונה היערכות העירייה והמשך מתן השירותים לתושבים, הכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

המתנסי״ם והספריות בעיר יסגרו כולל המפעילים הפרטיים הפועלים בתוך המתנסי״ם.

כל האירועים כולל אירועי יום העצמאות מבוטלים.

אגף הרווחה, השירות הפסיכולוגי ומינהלת הורים יפעלו באופן מלא ללא קבלת קהל. עובדים סוציאליים של אגף הרווחה העירוני מעניקים תמיכה באמצעות הטלפון תוך מתן דגש לתושבים ותיקים הזקוקים לתמיכה נפשית.

מערכת החינוך תפעל באמצעות מערכת למידה מרחוק ותתמוך בתלמידים והוריהם באמצעות צוותים של פסיכולוגים ויועצים חינוכיים שעומדים לרשות התלמידים בכל שעות היום.

אגף התברואה העירוני ממשיך לתת מענה לפינוי האשפה ונקיון הרחובות, בהתאם למגבלות ולהוראות של משרד הבריאות.

המוקד העירוני ערוך ומוכן בצוות מתוגבר כולל נוכחות של נציג רווחה, ויתן מענה לכל פניות התושבים.

עיריית חיפה תמשיך לעמוד בקשר ישיר מול כל גורמי החירום והמשרדים הממשלתיים הרלוונטיים על מנת לטפל בנושא הקורונה ולסייע עד כמה שניתן בצמצום התפשטות הנגיף, וכן לשמור על קשר רציף עם הציבור בכל מקרה בו תדרש. כמו כן תתקיים הערכת מצב יומית, מדי בוקר, להיערכות למשבר הקורונה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ראש העיר, ד"ר עינת קליש רותם: "אני ממשיכה ופונה לכל התושבים להמשיך ולקיים את הוראות משרד הבריאות. הקפדה על ההוראות תעזור למנוע ככל הניתן את התפשטות הנגיף. עיריית חיפה ממשיכה לתת מענה מלא לצרכי התושבים ועומדת בקשר עם כל הגורמים הרלוונטיים לטובת מזעור נזקי משבר הקורונה."

קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.