הוגשו שני כתבי אישום נגד שני בני דודים מכפר קרע בגין רצח קאסם בן מסעוד ג'אוי על רקע סכסוך משפחות בכפר

פוזיציה!
פוזיציה!

פרקליטות מחוז חיפה – פלילי  הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר שני כתבי אישום נגד אחמד מסרי (20) ונגד מוחמד זחאלקה (27)  בני דודים  מכפר קרע  בגין רצח המנוח קאסם בן מסעוד ג'אוי ז"ל (37)   על רקע סכסוך משפחות בכפר .

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד  ענאן ע'אנם   עולה כי על רקע סכסוך אלים בין המשפחות, החליטו הנאשמים יחד עם אדם נוסף לגרום למותו של המנוח ולצורך כך הם הצטיידו הנאשמים  ביום 26.10.19 בשלושה כלי נשק וברכב .

במסגרת הקשר ולשם קידומו,  סיירו הנאשמים  והאחר באותו היום  בין השעות 21:33 עד 22:47 בערך, ברכב   כשהאחר נוהג ברכב, בקרבת ביתו של המנוח בכפר, בהמתנה להגעתו למקום. והחל משעה 22:47,   ארבו   למנוח, כשהם יושבים רעולי פנים  ברכב  אותה החנו בקרבת ביתו של המנוח. בשעה 23:21 הגיע המנוח לחניית ביתו, כשהוא נוהג ברכבו  כשלצדו  אשתו  ובמושב האחורי נוסעים אחיינו של המנוח,   ושני ילדיו הקטינים.

עוד עולה כילאחר שהמנוח ירד מהרכב  התקדמו הנאשמים לעברו, חסמו את רכבו ,  ירדו מהרכב  כשהם מחזיקים בידיהם נשקים. המנוח שהבחין בנאשמים והחל להימלט מהמקום בריצה. אחד הנאשמים – מוחמד  החל לרוץ אחרי המנוח  ושניים מהם  נשארו ליד הרכב כשהם  מאיימים  באמצעות הנשק, על בני משפחת המנוח . מוחמד רדף בריצה אחרי המנוח שנמלט מפניו, ירה לעברו מהאקדח, כ- 5 כדורים. המנוח נפל על הכביש, התרומם ושוב נמלט על נפשו, אך מוחמד המשיך לרדוף אחריו בריצה וירה לעברו מהאקדח, ממרחק של מטרים בודדים, כ- 5 כדורים נוספים. בשלב זה כהמנוח   נותר שרוע על הכביש נמלטו הנאשמים מהמקום.  

המנוח שנפגע אנושות מהירי בו, הובהל לבית חולים "הלל יפה" בחדרה, ושם נקבע מותו לאחר ביצוע פעולות החייאה.  

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.