האם כוכב הכדורגל הארגנטיני מסי יגרום לגירושין בין בני זוג?

בני זוג תושבי מרכז הארץ, ניהלו בשבועיים האחרונים ויכוח סוער למדי על השאלה באיזה תיק ילך בנם לכיתה א'? האישה רצתה תיק שרכשה יחד עם שאר הציוד הנדרש לכיתה א'.

הבעל רצה את התיק שהוא רכש. והילד בחר בסופו של דבר בחר באחד מהשניים והצדדים קרובים מאוד לבית הדין הרבני. בני הזוג נשואים כבר 14 שנים ולהם שלושה ילדים. הגדול בן 12 הקטנה בת שלוש, אבל הבן שהלך לכיתה א' היה ללא ספק גיבור החופש הגדול. הוריו ניהלו מאחורי גבו ולעיתים בנוכחותו קרבות מרים על זהות התיק שילווה את בנם לבית הספר.

עו"ד שרין סולן שנדרשה לפתרון המחלוקת, אחרי שהאישה פנתה אליה והבהירה כי הילקוט של בנם הוא רק סימפטום אבל הבעיות יותר עמוקות, טוענת כי אם יחידת הסיוע לא תפתור את הבעיה בין בני הזוג, הם יגיעו לבית הדין הרבני. לדברי האישה, כל דבר קטן גורר ויכוח והילקוט הוא רק בעיה אחת קטנה.

עו"ד סולן מדגישה כי למרות שמדובר בזוג משכילים ובעלי תארים אקדמיים ושכר גבוה הויכוחים ביניהם הם ויכוחי סרק של "שני ילדים קטנים". עם זאת הקרע הוא עמוק ולדברי האישה הוא בלתי ניתן לאיחוי אלא באמצעות פרידה.הוויכוח סביב הילקוט החל לאחר שהאישה רכשה לבנה ילקוט לכיתה א' עם כל הציוד הנדרש, אבל האב בחר לקנות לבנו ילקוט שעליו מתנוססת תמונתו של מסי וכמובן שהילד העדיף את הילקוט הזה.

אחרי ויכוחים מרים, בחר הילד בילקוט של שהביא האב. כדי להגיע לפשרה זמנית סוכם כי הילד ילך עם הילקוט של מסי בשלושת הימים הראשונים של השבוע ובהמשך השבוע ילך עם הילקוט של האם – וכך חוזר חלילה. "אני לא יכולה לסבול את ההתנהגות של בעלי ולכן אני רוצה להתגרש", טענה האישה בפני עו"ד סולן.

 

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.