בשורה לתושבי חיפה הגמלאים: חניה חינם

תושבי חיפה שגילם עולה על 70 יקבלו מהעירייה תווי חניה שיאפשרו להם חניה חינם במקומות המוסדרים [בכחול לבן] בכל רחובות העיר.
התווים יאפשרו חניה חינם למשך 3 שעות ויהיו תקפים לשנתיים.

חלוקת התווים תחל לאחר חגי תשרי באמצעות טפסים יעודים שיועלו לאתר האינטרנט של עיריית חיפה.

ראש העיר עינת קליש רותם: " אחרי שנה של לימוד המשמעויות בשינוי בהסדרי החניה העירוניים (היצע מול ביקוש, כמות מקומות החניה בעיר וכו'), ואחרי שנים רבות שבהם גמלאי חיפה לא קיבלו את הכבוד הראוי להם, אני שמחה לבשר שהחל מהשנה הבאה עלינו לטובה – תינתן להם עדיפות. כמי שמאמינה ופועלת לקדם את התחבורה הציבורית לכלל תושבי העיר, ברור לי שלתושבים הוותיקים של חיפה מגיע פתרון זמין כדי להקל על חייהם, וזאת עד שמערכת התחבורה הציבורית תדע לתת להם שירות מושלם. אני מודה לחבר המועצה אלי לנדאו על העבודה הקשה שהשקיע בנושא, ועל הסבלנות, ומאחלת שנה טובה ובריאות שלמה לכל החיפאים, ובפרט לגמלאים.

אלי לנדאו הודה לראש העיר עינת קליש רותם, על מתנת החג אותו העניקה לתושבי חיפה הוותיקים ועל קיום ההסכם עם שדולת גמלאי חיפה למועצת העיר שפועלת להשגת מטרה זו שנים ארוכות. תושבי העיר הוותיקים ראויים למחווה של עיריית חיפה כאות כבוד והוקרה על פעילותם ארוכת השנים למען העיר ורווחת תושביה. מעמדם של התושבים הוותיקים נמצא בראש מעייניה של ראש העיר ועל כך אנו מודים לה ומאחלים לה המשך פעילות פורייה"
כמו כן, הוחלט לבטל את תווי החנייה לסטודנטים ולתושבים חדשים.

קרדיט צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.