בשורה בנהריה: רשת 'אורט' תנהל את מערך החינוך העל-יסודי בעיר בשנים הבאות

אורט

החל משנת הלימודים תשפ"ג, תנהל רשת 'אורט' את חטיבות הביניים והתיכוניים בעיר נהריה ותחליף את רשת 'עמל', שהובילה את בתי הספר בעשורים האחרונים. ״נהריה צועדת שלב נוסף קדימה בקידום החינוך העל יסודי עם הכנסתה של רשת 'אורט' הגדולה והמצוינת לניהול בתי הספר שלנו בעיר״, ציין ראש העיר, רונן מרלי

החל משנת הלימודים הבאה – תשפ"ג, תנהל רשת 'אורט' את בתי הספר: 'שחקים', 'מדעים ואומנויות', 'פסגות' ואולפנת הראל בעיר נהריה.
מדובר ברשת ותיקה הפועלת מאז שנת 1949 ופעילה כיום ב-57 רשויות שונות, בכל רחבי ישראל, תוך שהיא מובילה מרכזים פדגוגיים לחינוך ערכי, טכנולוגי ומדעי.

לצד חיזוק ערכים חשובים של מנהיגות וחיבור לקהילה, שמה רשת 'אורט' דגש בעשייתה על חדשנות פדגוגית, מצוינות ויזמות, כאשר מטרתו העיקרית של הארגון היא לאפשר לכל אחת ואחד מהתלמידים להגיע למיצוי יכולותיו בצורה מיטבית, תוך תמיכה וליווי של הצוותים החינוכיים.
חשוב להדגיש, כי המעבר הניהולי בין שתי הרשתות צפוי להתבצע תוך שמירה מירבית על רציפות לימודית עבור התלמידים והצוותים החינוכיים.

״נהריה צועדת שלב נוסף קדימה בקידום החינוך העל-יסודי עם הכנסתה של רשת 'אורט' הגדולה והמצוינת לניהול בתי הספר שלנו בעיר", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.
״לצד תכנון חינוכי ופדגוגי מגוון ומוביל הרשת תשקיע כבר בשנה הבאה בפיתוח תשתיות ובסביבה לימודית חדשנית ומתקדמת", הוסיף מרלי.

רשת ׳אורט׳ מחליפה כאמור את רשת החינוך 'עמל', שמלווה את מערך החינוך העל-יסודי בעיר נהריה מזה עשרות שנים, בהן חינכה דורות רבים של תלמידות ותלמידים בעיר למצוינות וערכים חשובים, תמשיך להפעיל וללוות את המערך בעיר עד סוף שנת הלימודים הנוכחית, בשיתוף פעולה פורה ומוצלח עם הרשות כפי שעשתה עד כה וזאת, למען תלמידות ותלמידי נהריה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.