בקרוב: שילוט חדש גם לרחובות בנוף הגליל

שילוט בנוף הגליל

עיריית  נוף הגליל מניעה בימים אלה פרויקט החלפת שלטי הרחוב הישנים הפרוסים ברחובות העיר בשלטים חדשים, גדולים ומאירי עיניים

בשלב הראשון הוכן אב-טיפוס לשלט ולאחר שיתקבלו כל ההערות של  הגורמים המקצועיים תחל העבודה להפקת והצבת השלטים הדקורטיביים החדשים. השלטים החדשים יוארו באמצעות אנרגיית השמש (תאורה סולארית) ובכך יחסך כסף בהוצאות החשמל לעירייה.

העבודה לשילוט כלל רחובות העיר תתבצע במספר שלבים כאשר בכל שלב יותקנו עשרות שלטים חדשים שיחליפו את השלטים הישנים. יצוין כי במהלך השנתיים האחרונות העירייה החליפה את כל שלטי המספרים על בתי המגורים בעיר וביצעה הסדרה גורפת של הכתובת לאחר שנים של בלבול היסטורי. "במשך עשרות שנים היו מספרים לא הגיוניים על בתים בשכונות, דבר שיצר בלבול מוחלט וסכנה אמיתית לחיי אדם בכל פעם שהוזעקו צוותי הצלה והיו צריכים לבזבז זמן יקר על חיפוש הבית", מסר גזבר העירייה, עדי מלכה, שהוביל את הפרויקט.

ראש העיר, רונן פלוט, אמר כי שילוט הרחובות החדש, כמו גם הסדרת כתובות המגורים הם חלק מתוכנית ההתחדשות הכוללת של העיר. "נוף הגליל הופכת עיר לדוגמה שכל העיניים נשואות אליה, עיר יפה, נקייה, אטרקטיבית ואיכותית מאין כמוה", אמר פלוט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.