בנוף הגליל נפתח בית ספר אזורי ראשון למצוינות בכדורגל

 יפעל על ידי ההתאחדות לכדורגל בשיתוף עיריית נוף הגליל

עם פתיחתו של האצטדיון המחודש של נוף הגליל נחתם הסכם לשיתוף פעולה מיוחד בין ההתאחדות לכדורגל והעירייה. ההסכם שנחתם על ידי יו"ר ההתאחדות אורן חסון וראש העיר רונן פלוט, כולל, בין היתר, פתיחת בית ספר אזורי ראשון למצוינות בכדורגל שיפעל באצטדיון "גרין" המחודש ויכשיר את העתודה הצעירה של כדורגלני העתיד מאזור הצפון.

בשבוע שעבר נפתח בית הספר בהשתתפות כ- 30 שחקנים צעירים ובתוכם ארבעה תושבי נוף הגליל. בשל הקורונה לא התקיים טקס פתיחה חגיגי, אבל ראש העיר, רונן פלוט, שלח את ברכתו לשחקנים ולצוות המוביל את המיזם בהתאחדות לכדורגל. "נוף הגליל שמחה להיות מגרש למצוינות גם בכדורגל", אמר ראש העיר פלוט וציין כי בעיר פועל גם בית קק"ל למצוינות הראשון בארץ. מהעירייה נמסר כי האצטדיון העירוני המחודש עומד בכל  הסטנדרטים הגבוהים של ההתאחדות והינו אחד מתוך ארבעת האצטדיונים בצפון העומדים בדרישות ליגת העל.

"ההתאחדות לכדורגל שותפה למאמץ הלאומי לקרב את הפריפריה למרכז ובתוך כך משקיעה בעתודת השחקנים הצעירה בנוף הגליל וביישובי הסביבה ומעניקה להם את התנאים האופטימליים, באמצעות מרכז המצוינות, להתפתח ולהצליח בתחום הכדורגל המקצועי", אמר יו"ר ההתאחדות, אורן חסון.

קרדיט: נוף הגליל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.