במקום "הספורטן", מהיום אמרו – "גלי חיפה"

בריכת גלי חיפה. קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

לאחר שלפני כחודש יצאו עיריית חיפה ו"החברה הכלכלית לחיפה" בתחרות לבחירת שם חדש למתחם "הספורטן", החליטה היום (שלישי, 15.3) ועדת השמות, כי המתחם, אשר עבר לאחרונה לבעלות עיריית חיפה, ייקרא בשם "גלי חיפה"

בתחרות "אתגר השם", בה נקראו תושבי חיפה להציע שמות לבריכה הציבורית, התקבלו למעלה מ- 2,000 הצעות על-ידי תושבי העיר. לאחר שוועדת השמות בחנה את כלל ההצעות שהתקבלו, החליטו היום חברי הוועדה, יחד עם ראש העיר, כי שמו של המתחם יהיה "גלי חיפה".

המשתתפים בתחרות, אשר הציעו את השם הזוכה, יזכו במינוי משפחתי לשנה לבריכה הציבורית. באופן דומה, השם שהגיע למקום השני יזכה את המציעים במינוי זוגי לשנה, והשם שהגיע למקום השלישי יזכה את מציעו במינוי יחיד לשנה בבריכה.

בין השמות שהוצעו ועלו לגמר היו: "חיפאן", "באבלס", "בית גלים", "ספלאש" ועוד, אולם כאמור השם שגבר על כולם והגיע למקום הראשון, הוא "גלי חיפה", המסמל את העיר בעלת חופי הים היפים ביותר בארץ.

כל אחד ממשתתפי התחרות יוזמן ליום כיף מיוחד בבריכה העירונית בחודש אפריל, אשר יכלול הפעלות והפתעות לכל המשפחה וכן עמדת רישום למינויים חדשים, אשר יזכו לקבלת הטבות ייחודיות ליום זה.

במסגרת "אתגר השם" החדש שנבחר, יעבור המתחם תהליך מיתוג מחדש, כאמור – ממתחם "הספורטן", למתחם "גלי חיפה", בשלוש שפות.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: ״כיאה לעיר השלישית בגודלה בארץ, לתושבי חיפה מגיע ליהנות מבריכה ציבורית אמיתית, במחירים מוזלים, ואני שמחה שאחרי כל כך הרבה שנים ועבודה קשה, זה סוף סוף קרה. ברצוני להודות למ״מ נחשון צוק שדחף את הנושא והאמין ברעיון החל מהרגע הראשון ולמנכ״ל "החברה הכלכלית", אור שחף, שניהל את תהליך בחירת השם החדש בצורה מקצועית וראויה להערכה".

אור שחף, מנכ"ל "החברה הכלכלית לחיפה": ״היה חשוב לראש העיר לשתף את הציבור ולרתום אותו לבחירת השם, על מנת שיהיה חלק מהתהליך וירגיש שותף מלא. ההיענות וההירתמות הגדולה של התושבים מרגשת. בימים אלו מתקיימות לצד הפעילות הרגילה עבודות חידוש וריענון של המתחם, כך שלקראת עונת הקיץ יעמוד לרשות תושבי חיפה והמנויים מתקן ספורט ברמה הגבוהה ביותר, במחירים שווים לכל כיס״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.