ביקוש שיא לשכונת משרתי קבע בנוף הגליל

ביקוש שיא לשכונת משרתי קבע בנוף הגליל התמונה היא הדמייה

486 אנשי קבע נרשמו לפרויקט עוד בטרם פורסם ושווק על ידי צה"ל

שכונת המגורים החדשה לאנשי קבע בנוף הגליל הייתה השבוע שיחת היום בבסיסי צה"ל בצפון. מהרגע שבו נודע על הפרויקט, עוד בטרם פורסם באופן מסודר על ידי מנהלת המגורים בצה"ל, נרשמו – 486 אנשי קבע. מנהלת המגורים בצה"ל פרסמה הודעה ממוקדת לאנשי הקבע בפיקוד הצפון בה צוין כי מדובר בשכונה גדולה למשרתי קבע שתכלול מספר מתחמים, כשהראשון יוצא לדרך במתכונת של פיילוט.

ראש העיר, רונן פלוט, שמקדם את הפרויקט יחד עם ראש אכ"א אלוף מוטי אלמוז ורמ"ט אכ"א תא"ל מישל ינקו, הסביר את הביקוש הגבוה בשינוי האדיר שמתחולל בעיר. "נוף הגליל בפתחה של שנת 2021 מציעה איכות חיים ברמה הכי גבוהה שיש. בשנה הקרובה אנו צפויים לפתוח את הפארק העירוני אשר ישדרג עוד יותר את איכות החיים ויהווה מרכז בילוי  אטרקטיבי לכל הגילאים", אמר פלוט

במנהלת המגורים בצה"ל ובמנהל ההנדסה בעירייה לא מופתעים מן הביקוש הגבוה למגורים בשכונה המתוכננת בשל מיקומה המצוין בשטח ירוק הצופה לנוף מרהיב בקרבת תחנת  הרכבת הקלה לחיפה ובסמיכות למרכז העיר. "מדובר בפרויקט אטרקטיבי מאין כמוהו שפותח הזדמנות חד פעמית בפני אנשי קבע מאזור הצפון ומכל רחבי הארץ לרכוש בית של 4-5 חדרים החל מ-650 אלף שקלים", נמסר מהעירייה וצוין כי אנשי קבע המעוניינים להירשם לפרויקט מוזמנים להתקשר למוקד עיריית נוף הגליל 6478888 – 04 או 107 (חיוג מקוצר).

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.