ארבעה מגרשי מיני פיץ' נוספים בנוף הגליל

ארבעה מגרשי מיני פיץ' נוספים בנוף הגליל

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לחזק את תחום הפנאי בפריפריה ומקים בנוף הגליל ארבעה מגרשי כדור משולבים (מיני פיץ') חדשים המצטרפים לארבעת המגרשים החדשים שהוקמו לאחרונה בעיר לרווחת הילדים והתושבים.

המגרשים מותאמים למשחקי כדורגל, כדורסל וכדורעף ויוקמו ברחובות יזרעאל (שני מגרשים), ציפורן והשקד-ספיר. המגרשים מותאמים לילדים מגיל 6, לבני נוער ולמבוגרים והכניסה אליהם היא ללא עלות. בימים אלה המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אישר הקמת כ-100 מגרשים נוספים בכ-60 רשויות במטרה לאפשר לתושבים ליהנות מפעילות פנאי ממש ליד הבית.

ראש העיר, רונן פלוט, מסר בתגובה כי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל הוא שותף חשוב ביישום מהפכת ההתחדשות בעיר. "נוף הגליל עוברת מהפך של ממש, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט החברתי קהילתי, העיר מתחזקת, הופכת לאטרקטיבית ומשנה את נפיה ללא היכר". מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל, אמר:  "אין סיבה שלתושבים בפריפריה לא יהיו מתקני פנאי מתקדמים ממש ליד הבית. הילדים הם דור העתיד ועלינו להעניק להם את מירב הכלים לאיכות חיים טובה יותר".

יצוין כי הקמת מרגשי המיני פיץ׳ על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל נעשית במסגרת מהלך נרחב שמטרתו לחזק את תחום הפנאי בפריפריה וכחלק מכך מוקמים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית גם מאות גני משחקים מתקדמים, גנים מוזיקליים ורשת של משחקיות מסובסדות בשם "הַמִּשְׁחֲקֶיהָ" בהיקף של 100 מיליון שקלים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.