ארבל גלברט יו"ר מועצת הנוער העירונית הנבחרת של חיפה: ״מועצת הנוער תשמיע את קולה, תפעל לקידום הנוער ויחד תבנה את המחר״

בצילום: ארבל גלברט קרדיט צילום - כליל גלברט

ארבל עולה לכיתה יא', בבי"ס ליאו באק ונציגת ארגון הנוער נוע"ם, אמרה את הדברים עם היבחרה לתפקיד יו"ר מועצת הנוער העירונית חיפה – הגוף המנהיג והמייצג את בני הנוער בחיפה. ארבל, נבחרה בבחירות דמוקרטיות שנערכו כמדי שנה בעיריית חיפה, בהשתתפות כל חברי מועצות התלמידים הבית ספריות, קבוצות נוער בחינוך הבלתי פורמלי, חניכי תנועות נוער, מד"צים ועוד.

לקראת הבחירות ערכו המתמודדים קמפיין במסגרתו הציגו את המצע שלהם. ההצבעה התקיימה באופן חשאי, בפיקוח "ועדת בחירות" ששמרה על טוהר הבחירות.

יחד עם יו"ר המועצה ארבל, נבחר גם פורום ההנהגה החדש של מועצת הנוער שחבריו הם:

סגן יו"ר המועצה – יהב אשל, עולה לכיתה י' – בבי"ס רעות.
יו"ר ועדת נוער וקהילה – יעל שרביט, עולה לכיתה ט' בבי"ס ליאו באק.
יו"ר ועדה אתית משפטית – נעם קלנר, עולה לכיתה ט' בבי"ס רעות.
דוברת ויו"ר ועדת דוברות- כליל גלברט, עולה לכיתה ט' בבי"ס אליאנס.
מבקרת המועצה – עלמה רונן, עולה לכיתה י' בבי"ס רעות.

מועצת הנוער מובילה לאורך השנה את פעילות בני הנוער בעיר הכוללים בין היתר את כנס מועצת הנוער השנתי, פעילויות התנדבותיות ואירועים כגון "משתלטים על העיר", "רכבת החיוכים" בשיתוף עמותת גדולים מהחיים, פעולות הסברה למניעת התנהגויות סיכוניות, השתתפות בטקסים עירוניים ועוד.

ארבל גלברט: "מועצת הנוער היא המקום לקדם ערכים, להציף קשיים ולייצג קבוצות ובתי ספר בהן הנוער שותף. המועצה תדאג לשמוע, להשמיע, לפעול למען ולייצג את כל הנוער בעיר בצורה הטובה והכוללת ביותר. אני שואפת יחד עם המועצה כולה לחזק את נושא הייצוג והקשר של המועצה עם כלל הנוער בעיר, לחזק את הקשרים של המועצה עם העירייה ולהשתלב בוועדות נוספות בה, להיפגש עם מנהלים שונים שמשפיעים על חיי הנוער בעיר, לקדם את השיוויון המגדרי ועוד. נמשיך לפעול למען שילוב כל הקהילות בעיר ואני סבורה, שמועצת הנוער העירונית של חיפה, תצליח להשמיע את קולה, לפעול למען קידום הנוער ולבנות יחד את המחר״.

קרדיט צילום: ליאל סרוסי

בצילום: ארבל גלברט
קרדיט צילום – כליל גלברט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.