ירושת האב שנפטר זיכתה את האישה בלול תרנגולות ענק – את 'ביצי הזהב' מבקשת האישה לייתר מחיי הנישואין עם בעלה

פוזיציה!
פוזיציה!

י

בני הזוג נישאו רק לפני שנה וחצי אבל אסון שפקד את האישה כשאביה נפטר בפתאומיות מצא אותה "טובעת" במיליוני שקלים

פנייתה של האישה, צעירה בשנות השלושים המוקדמות לחייה, לערוך עבורה הסכם ממון, באה בעצה אחת עם בעלה לו נישאה לפני פחות משנתיים. יחד עם זה הבעל מבקש נתח מהירושה שקיבלה מאביה, במסגרת הסכם הממון.

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טענה כי היא מקבלת עכשיו מיליונים, אולי עשרות מיליונים של נכסים מניבים, ביניהם לול תרנגולות ענק שהיא צריכה להתחלק בהם יחד עם אחיה, אבל היא אינה רוצה להתחלק עם בעלה, מאחר וכרגע היא אינה יודעת כלל אם נישואיה יצליחו.

עו"ד סולן הוסיפה בפני נציג הבעל כי ירושה בסדר גודל כזה, ברור שהיא לא חלק מפירות הנישואין והחיים המשותפים. לכן, אינה דבר שצריך לעורר בעיה, כשמנסים לייתר את הירושה בהסכם ממון מקובל על שני הצדדים. הבעל לעומת זה טוען: "אני חי עם אשתי שש שנים לפני הנישואין, היא עובדת אצל אביה והירושה גם אם איני זכאי לחלקי ממנה, אני זכאי להכנסות שיניבו הנכסים שבהם היא תזכה".

עוד הוסיף: "אני מוכן לוותר על כל הכנסות מנכסי נדל"ן מניבים,  אבל על לול התרנגולות שמטיל 'ביצי זהב', על זה צריך להגיע להבנה". האישה בתגובה אומרת כי הטיעון של הבעל לפיו הוא מוכן לוותר על ההכנסות שיניבו  נכסי הנדל"ן חוץ מהלול, אינו רלוונטי "אין לו שום זכויות על נכסים שהותיר אבי והוריש לי ולאחיי".

עו"ד סולן הציעה לבני הזוג להגיע להסכם אחד וברור "כל כספי הירושה, הנכסים לרבות לול התרנגולות והכנסות ממנו יותרו לאלתר, אחרת בית משפט יצטרך לתת את דעתו על המחלוקת".

מצ"ב צילום של עו"ד שרין סולן. יש אישור לפרסום ללא זכויות יוצרים וללא קרדיט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.