עלה לאוויר: אתר אינטרנט חדש לעיריית חיפה

אתר חדש לחיפה

חדיש יותר, שירותי יותר וקל יותר לשימוש – השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט החדש של עיריית חיפה. בין החידושים שנוספו באתר החדש: אירועי תרבות, מיפוי המקומות המרכזיים בעיר, שאלות ותשובות בנושאים שונים, אפשרויות חיפוש מתקדמות ושפה גרפית עשירה ועדכנית

במהלך תקופת ההרצה, שתימשך מספר שבועות, יוזמנו התושבים לשלוח את הערותיהם והצעותיהם לשדרוג ולשיפור האתר

לאחר תקופת פיתוח של קרוב לשנה, עלה בתחילת השבוע לאוויר אתר האינטרנט החדש של עיריית חיפה.

האתר החדש, המותאם גם לשימוש באמצעות מכשירים ניידים שונים, כגון טלפונים וטאבלטים, נועד לשפר את רמת השירות לתושבים ומציע חוויית משתמש ידידותית וחדשנית, שילוב תוכן וידאו ושפה גרפית עדכנית.

האתר מאחד בתוכו מספר אתרים עירוניים שהיו קיימים עד כה וכולל מנוע חיפוש חכם, אפשרות ליצירת קשר, הצגת "הודעות רצות" המתעדכנות באופן תדיר וכן מיפוי מקומות הבילוי, חופי הים, גינות הכלבים והמוזיאונים בעיר.

כמו כן, יציג האתר אזור אירועי תרבות, בו יוכלו התושבים והמבקרים בעיר לקבל מידע על הנעשה בעיר במגוון נושאים: אמנות ותערוכות, הופעות מוזיקה, אירועי ספורט, מופעי סטדנאפ, אירועי משפחות וילדים, תיאטרון ועוד.

מאפיין נוסף באתר החדש הוא קטגוריית "שאלות ותשובות", הנותנות מענה לשאלות נפוצות בנושאים שונים, דוגמת: "כיצד נקבעת זכאות להנחה בארנונה?", "עברתי דירה – מה עליי לעשות?", היכן ניתן לראות את רשימת גני הילדים בכל שכונה?", "באילו שעות ניתן לחנות בחניות המסומנות ב"כחול-לבן?" ועוד.

במהלך השבועות הקרובים צפוי להתווסף לאתר מאפיין חדש, שיאפשר שיחה עם מוקדי העירייה השונים באמצעות צ'אט-בוט, באמצעותו יוכלו התושבים להתכתב באופן ישיר עם מוקדן ולקבל את המידע הרלוונטי עבורם.

מצ"ב קישור לאתר החדש: https://www.haifa.muni.il

עינת קליש רותם, ראש עיריית חיפה: "כרשות שלטונית, ששמה לנגד עיניה את נושא הקידמה הטכנולוגית למען התושבים, אני שמחה וגאה להשיק אתר עירוני חדש, מתקדם ומזמין. אתר העירייה החדש יהווה כלי מתקדם, אשר ישפר וינגיש את כלל השירותים הניתנים על-ידי העירייה לתושבים ויאפשר להם לבצע פעולות שונות בקלות וביעילות".

שושי לבבי, סמנכ"לית טכנולוגיות ומערכות מידע בעיריית חיפה: "האתר העירוני החדש פותח בטכנולוגיה חדשה, התומכת ביישומם של תהליכי שירות דיגיטליים מתקדמים לתושב. נראות האתר וממשק המשתמש המתקדם תורמים גם הם לבהירות ולנגישות המידע לכל תושבי חיפה. האתר יהווה פלטפורמה טכנולוגית מרכזית אחת לכלל יחידות ושירותי העירייה החדשים, שיפותחו בהמשך".

אלירן טל, דובר עיריית חיפה: "בדומה לרשויות ולארגונים גדולים ומובילים אחרים, יעבור בפעם הראשונה אתר עיריית חיפה לידי אגף הדוברות ויופעל באמצעותו. אני צופה שאתר העירייה החדש ישמש כמקור המידע העיקרי והמרכזי עבור כלל תושבי חיפה בנושאים שונים ויהווה עבורם כלי, שבאמצעותו יוכלו לא רק לשלם דוחות חנייה ותשלומי ארנונה, אלא גם לדעת ולהכיר את מוקדי הבילוי בעיר ואת אירועי התרבות השונים ובנוסף לקבל תשובות לשאלות שונות במגוון נושאים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.