סבב שלישי: התוכי "יענקלה" הצליח, ברגע האחרון, למנוע גירושין

פוזיציה!
פוזיציה!

הפעם עוכב מתן הגט בבית הדין הרבני כי האישה שוב לא הסכימה לוותר על התוכי למרות שהבעל הסכים לוותר על הרכב המשותף

התוכי "יענקלה" ממשיך להיות במרכזו של מאבק גירושין ולמרות התערבות בית המשפט למשפחה, לא מזמן, ואף מינוי מומחה בענין שיקבע האם הילד של בני הזוג זקוק לתוכי כחלק מקשר מיוחד שנרקם בינו לבין התוכי, כעת המחלקות עברה לבית הדין הרבני ומנעה גירושין.

כזכור באחד מסבבי הדיונים בבית המשפט למשפחה עלה לדיון גורלו של התוכי ומי מבני הזוג יקבל אותו לידיו. כל אחד טען לבעלות על התוכי. האב ביקש את התוכי בנימוק כי הוא קשור לתוכי "קשר רגשי מיוחד". האישה טענה כי התוכי שייך לה. בית המשפט מינה מומחה לענין.

אחרי הכל הגיעו הצדדים לבית הדין הרבני לקבלת גט. באמצעות עורכת הדין שרין סולן המשיך הבעל לטעון בסבב האחרון, הפעם בפני הדיינים ברבני כי התוכי שייך לו. בבית הדין ציינו הרבנים כי המחלוקת בענין "יענקלה" הועברה לדיון של מומחה שאמור לבדוק את הקשר הרגשי של התוכי לאחד מהצדדים, או לחילופין האם יש בדרישה של אחד מהצדדים מהלך נקמני.

עו"ד סולן הדגישה כי המחלוקת הזו מקורה בצורך של הבעל בתוכי, 'לא רק לטובתו'. האישה טוענת מדובר במהלך נקמני כנגדה. הבעל מדגיש כי התוכי עומד במחלקות לא רק בגלל שוויו הכספי ולא רק בגלל הטענה של האב כי הוא קשור אליו, אלא בגלל שהאישה מסרבת לקבל החלטות כאלה ואחרות שכבר סוכמו ובכל פעם מחדש היא מעלה נושאים לדיון שכבר סוכמו.

הדיינים ניסו לפתור את המחלוקת בדרך לגט בין בני הזוג אבל האישה טענה כי היא נקשרה אל "יענקלה" רגשית. עו"ד סולן טענה כי בבית המשפט למשפחה כבר הסכימה האישה כי התוכי יועבר. בבית הדין הרבני חזרה בה ומתן הגט והדיון נדחה למועד אחר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.