מצלמות האבטחה הפריעו לאישה לארח חברים וחברות למסיבות ליליות ורחצה בעירום

 

החיים בוילה מפוארת עם בריכת שחיה לא תמיד נוצצים: זוג ממרכז הארץ שעסקיה של האישה חובקים עולם, נפרדו לפני שנתיים, אבל החליטו כי עד לפתרון המחלוקת המשפטית בנוגע לרכוש המשותף שנצבר ב-22 שנות הנישואים,

הם יתגוררו במתחם הענק שברשותם באחד הישובים הנחשבים במדינה, כל אחד ביחידה נפרדת, כשהבריכה, מטבח החוץ והג'קוזי, יחולקו שווה בשווה לפי מספר ימים בשבוע. במצב הזה, חיו בני הזוג כמעט שנתיים ללא בעיות, כשהחלוקה מתבצעת על פי הסכם שנכתב בין שני עורכי הדין ואושר על יד הבעל והאישה.

השבוע הדהימה האישה את בעלה לשעבר, כשבקישה מבית המשפט למשפחה צו הגנה נגדו. הנימוק: "אני משתזפת בחצי עירום בבריכה הפרטית שלנו והמצלמות מכוונות לעבר הבריכה באופן קבוע". היא ציינה כי הדבר פוגע בפרטיות שלה "ולפיכך אני דורשת צו שיורה לבעלי לשעבר לפרק את המצלמות המכוונות לבריכה". בדיון שנערך בבית המשפט במעמד שני הצדדים, הטיחה פרקליטת הבעל עו"ד שרין סולן באישה, "האם השנה השתזפת בעירום?" האישה בתגובה: "לא, אבל חברים וחברות שלנו, זוגות עשו את זה והם חוששים".

עו"ד סולן טענה בשם הבעל כי הבריכה היא פרטית ואין מקום לעשות שם מסיבות ורחצות המוניות בעירום. "זכותי לשמור על רכושי ואם זה ימנע חגיגות של אלכוהול אל תוך הלילה אני מבקש לאפשר לי להשאיר את המצלמות", ביקש הבעל מבימ"ש. בהחלטתו קבע בית המשפט כי הוא דוחה את הבקשה של האישה לצו הגנה וגם את הדרישה להסיר את המצלמות. "המצלמות היו עוד לפני הפרידה ובמסגרת הסכם חלוקת השימוש בנכס שהיה מקובל על שני הצדדים, כחלק מהביטחון של המתגוררים בבית והאבטחה על הרכוש המשותף, ולכן אין להסירם".

מצורף צילום של עו"ד שרין סולן. יש אישור לפרסום ללא זכויות יוצרים.

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.