ימי הבידוד של האישה בצימר בצפון עלו לבעל ביוקר רב

עו"ד שרין ומורן סולן בהתייעצות במשרד
עו"ד שרין ומורן סולן בהתייעצות במשרד

האישה נכנסה לבידוד של 14 ימים, בסיום התקופה חזרה לביתה ובידיה גילויים מרעישים

מדובר בזוג מאחד הישובים מדרום לחיפה, שניהם בתחילת שנות הארבעים לחייהם ולהם שתי בנות ובן. מזה מספר שנים, שיחסי הצדדים ידעו עליות ומורדות ובתקופות מסוימות אף שקלו להתגרש, אבל ייעוץ זוגי העניק להם תקווה שיצליחו לשקם את חיי הנישואין.

לפני כחודש ימים החלה הדרמה החדשה אצל בני הזוג. האישה נחשפה לחולה קורונה במקום עבודתה. בהתאם להנחיות משרד הבריאות היא נאלצה להכנס לבידוד ובחרה לעשות זאת הרחק מבעלה וילדיה ביחידת דיור בבית הוריה שבצפון.

בתקופת הבידוד, הבעל עובד שכיר בתחום השיווק, מצא עצמו לפתע מתמודד עם טיפול בשלושת ילדי הזוג ועם יתר מטלות הבית. כפי שסיפר הבעל לבאת כוחו עורכת הדין שרין סולן, ימי הבידוד של אשתו היו הימים היפים, הרגועים והטובים שהיו לו בשנים האחרונות.

עו"ד סולן הדגישה כי הבעל חזר וטען כי אשתו לא חסרה לו כלל והוא לא התגעגע אליה. לדבריו, מטלות הבית וטיפול בילדי הצדדים מהן חשש, התבררו כלא כל כך מורכבות. "הקורונה סייעה לו להבין כי בלי אשתו הוא מרגיש חופשי יותר והחליט להניח בפניה שוב את הדרישה להתגרש מיד עם שובה" ציינה עו"ד סולן.

ואכן מיד עם שובה הניח בפניה את מסמכי הבקשה לגירושין. האישה בתגובה הטיחה לעברו שורה של צילומים, בהם הוא נראה מתגפף עם חברתה הטובה ביותר בחצר גינתם בשעה שהיא היתה בבידוד.

להגנתו אמר הבעל כי קרא לה לסייע לו ובאחד הערבים החברה נשארה ללון בסלון דירתם. "הוא לא היה לגמרי בודד והחברה שלי הפיגה לו את השעמום, עכשיו היא תשלם מול הבעל שלה, ובעלי ישלם לי כל מה שארצה", אמרה לעורכת הדין שלה והציגה בפניו מסמכים נגדיים לגירושין.

בית הדין הרבני יצטרך לבחון את השאלה: האם התמונות שהבעל יושב עם חברתה של אשתו בגינתם, מעידים על רומן כלשהי שמחייב את הבעל לתת לאשתו גט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.