יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד מבקש מהיועץ המשפטי לממשלה להורות על בדיקה או חקירה בסגויה, האם שר האוצר ביצע לכאורה עבירה פלילית?

יו״ר התנועה, פליצ׳ה פלד צילום יח"צ

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא פנו השבוע ליועץ המשפטי לממשלה, הד״ר אביחי מנדלבליט בבקשה לפתיחת חקירה ו/או בדיקה יסודית ומקיפה לבירור העובדות על מנת לבחון את השאלה האם בוצעה עבירה פלילית לכאורה ע״י שר האוצר ישראל כץ.

בפנייתם כותבים ראשי התנועה: ״ביום חמישי. 21 לינואר 2021 שודרה בערוץ 12, במסגרת התכנית 'עובדה' עם אילנה דיין, כתבה במהלכה הוצגו לציבור עדויותיהם של המנכ"לית וחשב האוצר המעידים על מעשים פליליים, לכאורה, של השר כץ. ע"פ העדויות, כפה השר על חשב משרד האוצר, שאול מרידור, "לסדר נתונים" וזאת כדי לייצר מצג שווא כלפי אזרחי ישראל״.

יו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, עו״ד יצחק מינא. צילום יחצ אומץ

להבנתה של תנועת אומ״ץ יש בכתבה מעשים של השר כץ הגובלים לכאורה בפלילים.

עוד מציינים ראשי תנועת אומ״ץ כי המעשים של השר כץ המתוארים בכתבה מצביעים על ניסיון להשליט את רצונו של השר באופן בלתי חוקי, לכאורה, על הפקידות המקצועית במשרדו. לפיכך, לא ניתן להתעלם ממקרים כאלו ויש לקיים בדיקה מעמיקה.

בתנועת אומ״ץ רואים בחומרה רבה כי ההוראה שלא להוציא לפועל את תקציב המדינה הינה כשלעצמה גרימת נזק כלכלי עצום למדינת ישראל, והשאלה שיש על היועמ״ש לבחון היא האם, מעבר לצד הפלילי, לכאורה, קיים גם עניין ציבורי.

העתק לפניה נשלח לשר לביטחון פנים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.