חילקו את הקומות בוילה המפוארת שבה הם מתגוררים, אפילו במקרר יעשו שימוש בנפרד, רק מדיח הכלים נשאר משותף….

צילום פרטי משרד עורך דין סולן

בני זוג נישאו לפני יותר משני עשורים. בשנתיים האחרונות נראה כי למרות השפע וההכנסות השנתיות העצומות, הזוגיות נפגעה. לטענת הבעל, בעקבות רומן שניהלה האישה עם שותפו לעסקים.

שני בני הזוג פנו, כל אחד בנפרד, לבית הדין הרבני וגם לבית המשפט למשפחה. האישה מתעקשת להגיע להסכם חלוקת הרכוש שישאיר אותה עם מחצית מהרכוש שנצבר במהלך נישואיהם עוד לפני הגירושין בבית הדין. לדבריה "לא היה לו כלום. בזכותי מכרנו חברה בעשרות מיליוני שקלים, ולמרות הכל מסכימה להתחלק".

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, מוכן להיכנס לדיון לגבי חלוקת הרכוש, מה שייך לו ומה שייך לאשתו. לדבריו, בנין מגורים שקיבל בירושה מהוריו באיזור טוב בתל אביב המוערך בעשרות מיליוני דולרים, הוא מחוץ לתחום ולא יעלה לדיון. הווילה המפוארת באחד הישובים הנחשבים במדינה במרכז הארץ, בה הם מתגוררים, לדבריו גם היא נרכשה מדמי השכרויות של בנין המגורים – ולכן טוען הבעל – יש להתחשב בזה.

בינתיים החליטה האישה לקבל את הצעת בעלה, לפיה הם ימשיכו להתגורר יחד באותה וילה. היא תתגורר בקומה העליונה, הוא בקומה התחתונה והילדים ימשיכו להתגורר באופן חופשי בבית. הם הסכימו להפריד את מטבחים וכמובן את חדרי האמבטיה והשירותים, אבל לא הצליחו להפריד את השימוש במדיח הכלים.

עו"ד סולן טוענת כי מאחר ומדובר בהון עצום שצברו בני הזוג, יש להיוועץ במומחים בטרם יגיע הבעל להסכם פשרה עם אשתו. אגב לגבי הילדים כולם בגירים, וסוכם כי כל אחד מהם יוקצה לו כבר מעכשיו בנאמנות דירת מגורים אחת, ושני מיליון שקלים שיופקדו בקרן נאמנות משותפת בניהול ההורים.

בית המשפט המליץ לקחת מומחה משותף בנוגע להון שנצבר וחלוקתו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.