החתונה שלהם זכתה למאות אלפי צפיות ביוטיוב. רק לפני שלוש שנים הם הדהימו באהבה הגדולה שלהם, עכשיו הם מתגרשים

פוזיציה!
פוזיציה!

עילת הגירושין: בעלי נוהג להיכנס בחצות למקלחת ומפריע לי לישון. כשהחליטו להינשא לפני שלוש שנים נראה היה כי העולם איחל לבני הזוג את כל הטוב שבעולם בגלל מצבם. עכשיו אחרי פחות משלוש שנים, האישה מבקשת להתגרש.

עילת הגירושין הזויה בדיוק כמו שהחתונה שלהם נראתה מיוחדת ומפתיעה. "בעלי נכנס למקלחת ולשירותים בחצות, כמעט כל לילה, וזה מעיק ופוגם לי באיכות החיים". טענה האישה.

האישה לא הצליחה לפתור את המשבר הזה עם בעלה ולאחר מספר ניסיונות החליטה בצעד הפגנתי לפנות, לא פחות ולא יותר, לבית המשפט וביקשה צו הרחקה. כאמור חתונתם של בני הזוג, אותם אי אפשר לחשוף מטעמים של צנעת הפרט, הפכה בין לילה לחתונת השנה והזוג הפך לסלבריטי כשטקס החתונה לווה לא מעט סיקור תקשורתי.

ביחד הם הספיקו להביא ילדה לעולם והאישה נמצאת כעת בהיריון שני. אבל האהבה הגדולה בין בני הזוג שנמצאים, בשנות השלושים המוקדמות לחייהם, נמוגה מהר מאד יחסית. כאמור האירוע והקשר המיוחד זיכו את בני הזוג במאות אלפי צפיות בסרטון החתונה שלהם ביוטיוב. בין לילה הם הפכו למוקד עליה לרגל של לא מעט אנשי תקשורת ולא מעט כתבות התפרסמו על שניהם.

המשבר החל לפני כמה חודשים, הסתבר כי האישה אינה מצליחה להתמודד עם הרגליו של בעלה שנוהג מידי יום מסיבותיו שלו להיכנס למקלחת ולשירותים סביב חצות. בטענה זו ביקשה מבית המשפט צו הרחקה מבעלה.

הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן טען כי בקשתה של אשתו הזויה ולא עומדת בקנה אחד עם חיי הזוגיות שניהלו. גם טענתה של האישה כי קיים קשר עם אישה אחרת שנהגה להגיע לדירתם, אינה עומדת בקנה אחד עם מצבו הבריאותי של הבעל.

עו"ד סולן דרשה לבטל את צו ההרחקה וזה אכן בוטל ובהסכמת בית המשפט נקבע כי בשלב הראשון בני הזוג ימשיכו להתגורר יחד, לא יטרידו האחד את השניה וינסו להגיע להבנות לגבי אורח החיים שלהם. במקרה ולא יצליחו, ידון בית המשפט בטענות ההדדיות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.