האישה ביקשה להתגרש, נעזרה באביה אבל לא ידעה איך זה יגמר

גדלי ושרין סולן בהתייעצות

הדרמה הזו הסתיימה רע מאד מבחינת האישה. השאלה כרגע היא: אם משפחה אחת תתפרק או שתיים

כמו לא מעט זוגות, אחרי פחות מעשור עלו יחסי בני הזוג על שרטון. הבעל, רופא במקצועו חשד שאשתו, שלא עושה כלום לפרנסתה, בוגדת בו. האישה הכחישה נמרצות וכל העת אמרה לבעלה "אני לא אלך עם מישהו אחר ואפגע בשני ילדנו. אני איתך במאה אחוז… תהיה רגוע".

הבעל באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן, שכר בלש פרטי שעקב אחרי אשתו. המשימה היתה מאד מורכבת מאחר והאישה נהגה לקיים את פגישותיה עם המאהב בקליניקה הפרטית שלו, כך שלא ניתן היה לקבוע נחרצות כי מתנהל שם רומן. אם כי הפגישות התכופות בשעות לא סבירות, מייצרות סוג של חשד סביר.

אחרי חודש ימים של מעקבים חזר הבלש למרות הקושי עם תמונות שסיפקו לבעל לא מעט תחמושת במאבק הגירושין. אלה הושגו בדרך מקרה ובהן נראה אביה של אשתו נפגש לקשר אינטימי עם אישה אחרת באופן קבוע. צפייה בתמונות לא הותירה ספק לגבי הקשר שניהל אביה של אשתו עם עורכת הדין. מסתבר שהקשר נוצר עם עורכת הדין כשהאב הגיע עם בתו לסייע לה בתביעת הגירושין המסתמנת.

עם דיסק-אונקי אחד, ניגש הבעל בעצת עו"ד גדלי סולן, לאשתו והבהיר לה: "אני לא רוצה להרוס גם את המשפחה של הוריך. אבל אני יכול האמיני לי. מספיק שאנחנו הגענו לסוף הדרך. בואי תוותרי על מה שאת צריכה לוותר כדי שהילדים לא יפגעו וכל אחד ילך לדרכו".

האישה סירבה להצעה והטיחה בבעלה כי היא לא מאמינה לו. "כמו שאתה מעליל עלי שאני בוגדת אתה מעליל עכשיו על אבי". בשלב זה לא נותרה לבעל שום אופציה, אלא לחשוף בפני אשתו את התמונות. האישה נותרה המומה לא בגלל אביה, יותר בגלל זהות האישה עמה נפגש, לא אחרת מאשר עורכת הדין שלה, שאותה הכיר האב כשליווה את בתו למפגשים הראשונים עם עורכת הדין במאבק נגד בעלה.

בשלב זה, בעצת עורכת הדין סולן, החליט הבעל כי הוא לא "מסגיר" את אבי אשתו ולא פונה לחמותו. הוא הותיר לאשתו את הברירה להחליט: מאבק גירושין קשה וארוך, או חתימה על הסכם גירושין שמותיר לאישה לא הרבה אבל אפשרות לגדל את ילדי בני הזוג בכבוד ובעיקר שומר על הוריה מחשיפה מביכה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.