"אשתי לא מבינה שהקורונה זה וירוס כלכלי"

אימפרית סולן במשרדי החברה

בעל עסק בתחום התיירות שבעת הזו פשוט חדל לפעול: "אשתי פזרנית שלא מכירה במצב שנכפה עלינו"

בני הזוג בשנות ה 50 לחייהם, גרים ביישוב קהילתי בצפון הארץ והבעל מפעיל עסק תיירותי שבעת מגיפת הקורונה לא רושם הכנסות ולמעשה חדל מלפעול.

לבני הזוג שלושה ילדים, האישה עקרת בית, ועסקה עד היום בטיפול וגידול שלושת ילדיה. לאחרונה, עקב משבר הקורונה נקלע האב, שהוא המפרנס העיקרי לקשיים כלכליים. לפני מספר ימים פנה לעורכת הדין שרין סולן, בתביעה לשלום בית במסגרתה הוא טוען כי אשתו מתנהלת בפזרנות חסרת גבולות, הרבה מעבר ליכולות הכלכליות של הצדדים, על אחת כמה וכמה כאשר היא לא הכניסה בעשר השנים האחרונות ולו אגורה שחוקה לתא המשפחתי.

הבעל טוען כי המצב החריף והפך לבלתי נסבל, במיוחד על רקע המשבר הכלכלי אליו נקלע בגלל מגיפת הקורונה. "הקש ששבר את גב הגמל, היה כאשר אשתי רכשה, מבלי לידע אותי ומבלי לקבל את הסכמתי, שואב אבק אלחוטי חדשני מסוג דייסון,  מבלי להביא בחשבון את ההתדרדרות הדרמטית בהכנסות מעסקי התיירות בגלל משבר הקורונה".

הבעל הבהיר כי הסבריה של אשתו כאילו השואב נרכש על מנת לנקות את הבית לרגל חג הפסח, גובל בבורות וחוסר השלמה עם המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה המשפחה.

עו"ד סולן הבהירה כי "אם תמשיך האישה להתנהל בפזרנות ומעבר ליכולת  הכלכלית של המשפחה, יאלצו הצדדים להיפרד. משבר הקורונה פוגע בכולם לרבות בזוגות שלא מצליחים להגיע להבנה במישור הכלכלי, לכן על האישה להביא בחשבון את ההתדרדרות בהכנסות עד כדי אובדן הכנסות מוחלט ולחדול מלרכוש דברים בלי תיאום עם בן זוגה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר