אפליקציית אובר, המעניקה שירות מוניות, יכולה להפוך למכשיר מעקב לא רע בכלל

צילום פוזיציה

הכל תלוי מי מוריד את האפליקציה לנייד ואיזה כתובת דוא"ל נרשמת במהלך הטענת הפרטים

 

הדרמה שלפנינו מקפלת לתוכה כמה עשרות מיליוני שקלים, הרכוש שצברו בני זוג בשנות ה-50 לחייהם. הבעל איש עסקים. האישה מעצבת פנים ידועה. לבני הזוג נכסי נדל"ן באירופה. הבעל נהג לטוס לחו"ל מספר פעמים בשנה לצורך ניהול נכסי הנדל"ן המשפחתיים.

הזוג המיוחד והנעים, ניהל אורח חיים מעורר קינאה בכל מה שקשור לזוגיות. באחת מהנסיעות המשותפות של בני הזוג האישה הבינה כי השימוש במוניות הופך לקשה יותר ויותר ופתחה לבעלה חשבון באפליקציית הנסיעות אובר,

כדי לאפשר לו לנסוע במוניות ברחבי העולם במחיר זול וביעילות רבה. על פי פרסומים, נכון למאי 2019 אובר פעילה ב—650 ערים וב-70 מדינות ברחבי העולם. מחקרים הראו כי בערים בהן אובר פעילה היא הצליחה להוריד את מחירי הנסיעה ב-25–50 אחוזים.

עורכי הדין שרין וגדלי סולן, נכנסו לתמונה לאחר ששמעו מהאישה את הפרטים הבאים: הבעל אהב את הרעיון והחל להשתמש באפליקציית אובר לנסיעות בחו"ל אבל גם בארץ.

מה שהבעל לא ידע זה שבגין כל נסיעה שביצע באמצעות האפליקציה, בארץ ובחו"ל, נשלחה אל האישה הודעת דוא"ל שכוללת את עלות הנסיעה, יעד המוצא והכתובת אליה נסע. כך למעשה, מבלי משים, היה מיקומו של הבעל חשוף לעיניה של האישה, בכל פעם שהזמין מונית.

עיקר תשומת הלב של האשה באפליקציה היתה השימוש שנעשה בה  בארץ. בימים בהם לכאורה, נהג ללון לילה או שניים בשבוע בבית מלון, חשפה האישה דפוס נסיעה לכתובת קבועה, בשעות הלילה המאוחרות, בשעות שבהן טען בפני אשתו כי הוא ישן במלון.

עם הכתובת שבידה, שכרה האישה שירותיו של חוקר פרטי, אשר אימת את חששותיה ותיעד את הבעל בביקוריו אצל המאהבת, עמה יצא לבלות. השבוע, הורתה האישה לעורכי הדין סולן לפעול להגשת תביעת גירושין ופירוק שיתוף.

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.