אסטרטגיית קידום אתרים

אסטרטגיית בניית אתרים


לאחר בניית אתרי וורדפרס מגיע השלב שבו תצטרכו להתעסק עם הקידום. אתר אינטרנט שלא יהיה מקודם במנועי החיפוש לא ישיג את מטרותיו. לא משנה כמה תתאמצו או תנסו, בסוף התוצאות ידברו בעד עצמן. אך על מנת שתוכלו לבצע קידום אתרים כמו שצריך יהיה עליכם לבנות אסטרטגיית קידום אתרים. האסטרטגיה נועדה כדי שתבצעו את המשימות בדיוק כפי שהן. בעלי אתרים שלא עובדים על פי אסטרטגיה מסודרת עלולים להתפזר. במקרה הספציפי הזה המיקוד שלכם הוא קריטי להצלחה בזמן קצר.

שלב ראשון: מחקר מילות מפתח

בשלב הראשון יהיה עליכם לבחור את מילות המפתח לקידום. יכול להיות כי מיד לראש קופצות לכם מילות מפתח שונות, אך עצרו הכל. מחקר מילות מפתח נועד על מנת שתוכלו לראות את היקף החיפושים בכל מילה. הרי לא תרצו להתמקד במילות מפתח עם כמות קטנה של חיפושים. בסוף השאיפה היא להתקדם במנועי החיפוש במילות מפתח גדולות ואיכותיות. על ידי מחקר איכותי תוכלו להגיע אל כל אותן המילים ששווה לכם להתמקד בהן.

שלב שני: מציאת האפשרויות הנוחות

בעת קידום אתרים אורגני בגוגל ישנה חובה לדעת לנצל הזדמנויות. לא פעם תוכלו למצוא מילות מפתח איכותיות עם תחרות מאוד נמוכה. שם תצטרכו לשים את כל המאמץ שלכם, וכמובן לנסות לראות תוצאות. בביטויים שבהם התחרות קשה, יהיה לכם כמעט בלתי אפשרי להשתחל לעמודים הראשונים. היד שלכם צריכה להיות תמיד על הדופק, כך תוכלו לקחת כל הזדמנות בשתי ידיים. לא תמצאו את עצמכם בסוף מסתכלים לאחור ומתבאסים שלא עשיתם פעולה כזאת או אחרת.

שלב שלישי: התחילו לדאוג לקישורים

אחרי שהתחלתם כבר לעבוד, תוכלו להתפנות ולדאוג לקישורים. קישורים חיצוניים הם חלק בלתי נפרד מהקידום של האתר במנועי החיפוש. כעת יש לכם את מילות המפתח שבהן אתם רוצים להתמקד. תוכלו לדעת מאילו אתרים תוכלו להוציא קישורים, ואיך הם יבואו לידיי ביטוי בכל מאמר. בשלב הזה כל הבלגן שהיה בראש בתחילת הדרך כבר מתחיל להסתדר. לאחר שביצעתם את השלב הזה, תוכלו לחכות על מנת לקצור את הפירות.

קרדיט תמונה: freepik

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.