תנועת אומ״ץ בפנייה לראש עיריית חיפה: ״שלבי חזרה תלמידים דרוזים בבתי הספר בחיפה״

יו״ר התנועה, פליצ׳ה פלד צילום יח"צ

תנועת אומ״ץ פנתה לאחרונה לראש עיריית חיפה, ד״ר עינת קליש רותם, באמצעות יו״ר התנועה, פליצ׳ה פלד ועו״ד אריה אבריאל, יו״ר הנהלת אומ״ץ צפון, להחזיר לאלתר את התלמידים הדרוזים למוסדות החינוך בחיפה.

למשרדי תנועת אומ״ץ הגיעו תלונות רבות מבני העדה הדרוזית בעניין החלטתה של ראש העיר להפסיק את המשך לימודיהם של עשרות רבות של תלמידים בני העדה הדרוזית מהכפרים דלית אל כרמל ועוספיה הנושקים למרחב חיפה.

בתנועת אומ״ץ מדגישים כי שנים רבות עיריית חיפה קיימה מדיניות המאפשרת שילובם ואף עידודם של תלמידים מבני העדה הדרוזית בבתי הספר בחיפה ומיותר לציין, כי מעורבותה של העדה הדרוזית בתחומי החברה, החינוך, התרבות, צבא וביטחון בארץ בכלל, ובחיפה בפרט, הייתה מאז ומתמיד עובדה המובנת מאליה, ובאומ״ץ מבקשים לחזק את הקונצנזוס הקיים באשר לשילובם של בני העדה הדרוזית בכל תחומי המדינה והחברה, בארץ. רוב התלמידים שייכים למשפחות המשרתות בזרועות הביטחון השונות.

תנועת אומ״ץ מבקשת מראש העיר לבחון מחדש את ההחלטה העגומה ולהחזיר את המצב לקדמותו לטובת המשך לימודיהם של התלמידים בני העדה הדרוזית במוסדות הלימוד בחיפה.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה.

כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.