ראש עיריית חיפה נפגשה היום עם אלוף פיקוד העורף

אלוף פיקוד העורף, אורי גורדין, וצוותו הגיעו היום לפגישת עבודה בעיריית חיפה.

האלוף נפגש עם ראש העיר, עינת קליש רותם, ממלא מקומה נחשון צוק ומנכ"ל העירייה, אוהד שגב.

הפגישה נערכה במנ"מ (מרכז ניהול משברים) העירוני.

מנהל אגף הביטחון בעירייה, יאיר זילברמן, הציג לנוכחים את תרחישי הייחוס הנוגעים לחיפה (מלחמה, צונאמי, רעידת אדמה, מתקפת סייבר, שריפת ענק) ואת היערכות העירייה לכל אחד מהתרחישים.

בפגישה שוחחו המשתתפים גם על ההתמודדות עם נגיף הקורונה וההערכות לגל השני. מפקדי הפיקוד שיבחו את שיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם עיריית חיפה.

ראש העיר:" אני רוצה להודות לאלוף גורדין ולכל אנשי פיקוד העורף שעובדים אתנו יד ביד בשיתוף פעולה מדהים. אנחנו פועלים מול משרדי הממשלה להוספת צירי תנועה לשכונות כלואות בעיר שבהן יש מספר מצומצם של כניסות ויציאות. "

האלוף גורדין:"אני לא מכיר יחידות צבאיות ברמה כזו גבוהה של רמת מוכנות והפעלה. אני מתרשם מאוד מההערכות של העירייה לחירום וחשוב להמשיך בשגרה לתקופת חירום. העשייה של הרשות בשגרה מבורכת. הדבר המשמעותי ביותר בעיניי הוא תרבות ההכנה לחירום ועלינו לעסוק בזה ולהמשיך לתרגל ולהשתפר כל הזמן. התנהגות נכונה בחירום היא הדבר המרכזי והיא מה שיציל חיים. בין היתר בימים אלו עובדים אנשי הפיקוד על הטמעת מערכת שליטה ובקרה שתאפשר לנו בחירום לנהל את המידע בצורה יותר אפקטיבית. פעילות עיריית חיפה הביאה למניעת התפשטות נגיף הקורונה המלווה אותנו גם בימים אלה. לתחושת הביטחון של האזרחים חשיבות גדולה והיא מהווה כלי מרכזי בהתנהלות אזרחית נכונה בחירום. השותפות בין פיקוד העורף לרשות היא מצוינת ויש לשמור ולחזק אותה כל הזמן. אנו נהיה לצד הרשות ככל שיידרש״.

צילום ראובן כהן דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.