משלחת מקהילת צפון ניו-ג'רזי הגיעה לביקור בנהריה

משלחת מקהילת צפון ניו-ג'רזי הגיעה לביקור בנהריה

משלחת של בכירים בקהילה ממזרח ארה"ב, הגיעה לביקור סולידריות עם מדינת ישראל שכלל ביקור בעיר נהריה, שלה קשר חם והדוק עם בני הקהילה. "שמחנו לפגוש את נציגי הקהילה והנהלת הפדרציה שפועלים רבות למען העיר נהריה ותושביה לאורך כל ימות השנה", ציין ראש העיר, רונן מרלי

משלחת של 14 נציגים בכירים מקהילת צפון ניו-ג'רזי בארה"ב ובהם רבני קהילה מכל הזרמים הגיעה לביקור סולידריות עם מדינת ישראל. לוח הזמנים היה קצוב וכלל ביקור של ארבעה ימים בהם סיירו חברי המשלחת בין השאר בירושלים, בנהריה ובאשקלון.

ג'ייסון שאמס, מנכ"ל פדרציית צפון ניו-ג'רזי, ג'יין פיטק ודיימה אדלר, ממנהיגות הקהילה המרכזיות שיתפו במהלך הביקור את ראש עיריית נהריה, רונן מרלי בתחושות המרגשות שלהם להגיע לבקר בנהריה. "אנחנו מרגישים שנהריה היא בית נוסף עבורינו בישראל. יש כאן תושבים חמים ומיוחדים. הסולידריות, החוסן והאחדות שאתם מגלים כעם בעתות חירום כמו במבצע 'שומר החומות' ובעת משבר הקורונה שפגע בכל העולם מעוררת השראה והפכה מודל לחיקוי", ציין ג'ייסון שאמס.

הקשר עם קהילת צפון ניו-ג'רזי התהדק בשנים האחרונות ועיקר הסיוע של הקהילה לעיר נהריה מתרכזת בתמיכה ובקידום תוכניות חינוך, רווחה (עם מיקוד במיזמים לילדים ונוער בסיכון) וכן, בחיזוק מוכנות לחירום של העיר נוכח קרבתה (כ-10 ק"מ) של נהריה לגבול לבנון. את המשלחת ליוותה בביקור רוית שטיינמץ-שמלה, מנהלת תחום ישראל בפדרציית צפון ניו-ג'רזי.

"שמחנו לפגוש את נציגי הקהילה והנהלת הפדרציה שפועלים רבות למען הקהילה שלנו לאורך כל ימות השנה, ציין ראש העיר, רונן מרלי. "מדובר בקהילה מיוחדת שמאגדת את כלל הזרמים ומתחברת אלינו בנהריה בקידום פרויקטים ויוזמות חשובות שמעצימות ומחזקות את נהריה ותושביה", הוסיף ראש העיר.

צילומים: דוברות עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.