מפקד פיקוד העורף אלוף תמיר ידעי בביקורו בעיר נשר: ״האזרחים חיים בתחושת כזב באשר לאיום שנדרש להתמודד מולו״

היום (א׳) הגיע מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי יחד עם קצינים בכירים מלווה בפמלייתו המקצועית לביקור במרכז ההפעלה בעיר נשר. במסגרת ביקורו סייר אלוף הפיקוד עם ראש העיר, רועי לוי, במרכז ההפעלה והתרשם מחדר המוקד העירוני  בו ניתן לצפות במעל 100 מצלמות הפרוסות בעיר ומטרתן להבטיח לרשות תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון, בשגרה ובחרום, ולהעניק לתושבים תחושת ביטחון אישי.

עיריית נשר פועלת נמרצות להגביר את מוכנות העיר והתושבים למצבי החירום השונים, בין השאר, בפינוי מקלטים ציבוריים (להם שימוש נוסף בשגרה), מינוי אחראי ביטחון וממונה חרום ייעודי בעירייה, וכן בחתימת חוזים ייעודיים עם ספקים לשעת חירום. ראש העיר, מנהלי המחלקות בעירייה והממונה על תחום החירום סקרו בפני אלוף הפיקוד את הפעולות בהן נוקטת הרשות בהתכוננותה למצב חירום. בפתח דבריו אמר האלוף ידעי ״המלחמה הבאה תציב לפתחה של מדינת ישראל אתגרים משמעותיים מבחינת כמות היקף ועוצמת הירי, ולא תראה כקודמתה, כאשר יפלו עשרות אם לא מאות טילים באזור. צריך להכין לכך את האוכלוסייה״. עוד הוסיף, כי מניסיונו התושבים מסתמכים ותלויים ברשות המקומית שתספק להם את המענה והיחס כמו גם צרכים בסיסיים בחירום של של מים, מזון, רפואה ומוכנות מספקת ״בעיניי, אם מבינים את זה, אז מתנהגים כמו שאני מתרשם שאתם מתנהגים ומתוכננים״ אמר אלוף הפיקוד. 

רועי לוי, ראש עיריית נשר, אמר ״אני שמח על דבריו של מפקד פיקוד העורף, אין ספק ששיתוף פעולה עם עם הרשויות המקומיות, חוסר שאננות ומוכנות אמתית של האזרחים, יקבעו במידה רבה את רמת הצלחת ההתמודדות עם מצב החרום הבא. כמו כן אני עד ומעריך את הפעילות הנמרצת של פיקוד העורף שהוא וצוותיו מקיימים ברמת הרשויות המקומיות, מתוך הבנת חשיבותן במצב חירום, עם שיתוף פעולה כה פורה- יש על מי לסמוך״.

קרדיט : דקל טנצר – דובר עיירית נשר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.