מעבדות לחירות, מליל סדר בסגר לשגרה מבורכת

מעבדות לחירות, מליל סדר בסגר לשגרה מבורכת

יו"ר ועד העדה הספרדית בחיפה איחל

לכל עובדי בית האבות חג שמח

יוסף גילאור סיכם את השנה המאתגרת בבית האבות של העדה הספרדית "אני בטוח שהחזרה לשגרה תנחה אותנו להעריך את הקיים" פסח שמח, פסחא שמח ורמדאן כרים

בכל שנה פסח מציין יציאה מעבדות לחרות והתחדשות. השנה כולנו מרגישים זאת בעוצמה רבה יותר. יוסף גילאור, יו"ר ועד העדה הספרדית בחיפה ויו"ר בית האבות הספרדי, התייחס לתהפוכות שעברנו מאז פרוץ המגפה בברכה המסורתית לעובדי בית האבות של העדה לקראת החג: "בשנה שעברה היינו בעיצומו של הסגר הראשון וחגגנו ליל סדר בזום. בפסח הזה, כשאנחנו כבר אחרי החיסונים, אנחנו מתחילים לחזור לשגרה".

גילאור הזכיר את המחיר הכבד ששילמנו במהלך השנה: למעלה מ-6,000 נפטרים ומאות אלפים שאיבדו את פרנסתם – והוסיף כי הוא משוכנע שעכשיו נעריך יותר את הקיים ונבין שהוא לא מובן מאליו.

הברכה לחג כללה גם שבחים לתפקוד של צוות בית האבות במהלך שנת הקורונה: "אני מוקיר ויודע כמה עמל רב הקדשתם, כל אחת ואחד מכם עובדות ועובדי בית האבות, כולם יחד, כדי לעמוד במשימות הרגילות והמיוחדות. הייתם נפלאים!"

גילאור ציין בסיפוק את ההצלחה לקיים איזון עדין בתקופה מטלטלת: מצד אחד שמירה על בריאות המטופלים והצוות ומצד שני שימור הקשר בין המטופלים ובני משפחותיהם, כך שנמנע ניתוק הרסני.

כמו כן החמיא גילאור להתנהלות המופתית של מבצע החיסונים בבית האבות, והדגיש כי עדיין נדרשת זהירות: "אל נרפה ולא נקל ראש בהנחיות ובשמירת הכללים עד למיגור שלם של המגפה".

בסיום דבריו בירך גילאור גם את העובדים הנוצרים בבית האבות בברכת חג פסחא שמח, ואת העובדים המוסלמים בברכת רמדאן כרים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.