ממורה – לאופנוענית מד"א

לראשונה בנצרת עילית אופנוענית כוננית תגובה מיידית של מגן דוד אדום * קרן ישראל קיבלה את המפתחות לאופנוע מידיהם של מנהל מרחב גלבוע במד"א ומ"מ וסגן ראש עיריית נצרת עילית
קרן ישראל, האופנוענית הראשונה של מדא בנצרת עילית
צילום: הילה ראדמי

קרן ישראל (44), מורה לאנגלית בנצרת עילית, הייתה עדה לפני מספר שנים לתאונת דרכים שהובילה אותה להחלטה להצטרף לכוחות מגן דוד אדום. קרן, שלא ידעה כיצד להגיש עזרה ראשונה לפצועים בתאונה, החליטה לעבור קורס חובשים במד"א ולפני 20 שנה, הפכה לנהגת האמבולנס המתנדבת הראשונה של מד"א במרחב כרמל. לאחר פעילות ארוכת השנים באמבולנס קרן החליטה לאחרונה להצטרף גם ליחידת אופנועי החירום של מגן דוד אדום וגם שם הפכה להיות האישה הראשונה שרוכבת על אופנוע מד"א בנצרת עילית. מנהל מרחב גלבוע במד"א יוסי פחימה ומ"מ וסגן ראש עיריית נצרת עילית מר אלכס גדלקין העניקו לקרן את המפתחות לאופנוע.

קרן ישראל: "בעבר כשנקלעתי לתאונת דרכים ולא ידעתי להגיש עזרה ראשונה גמלה בליבי ההחלטה ללמוד מיד מה עושים במצבי חירום רפואיים, מאז זה זורם בדמי ובחרתי להתנדב כנהגת אמבולנס במד"א. כשעליתי לאמבולנס הייתי הנהגת המתנדבת הראשונה במרחב והיום אני נרגשת להצטרף לכונני התגובה המיידית על אופנועי מד"א בעיר ולהיות האופנוענית הראשונה בנצרת עילית. זוהי זכות גדולה לעזור לחברה שבה אני חיה כאן בנצרת עילית ולהציל חיים."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.