מאות שחיינים מרחבי הארץ השתתפו הבוקר במשחה "שוחים מהלב" שנערך בפעם השמינית בחיפה

פוזיציה!
פוזיציה!

הבוקר (שישי) בשעה 07:00 יצא לדרך משחה "כף הכרמל – שוחים מהלב בים בטוח" – משחה מים פתוחים המתקיים סביב חופי העיר, לקידום מחקר למניעת מוות לבבי פתאומי מטעם בית-החולים רמב"ם, "החברה להגנת הטבע ופרוייקט "החצי הכחול" ו"הרפורמה להצלת הים התיכון". במשחה השתתפו מאות שחיינים בטווחי גיל שונים מרחבי הארץ.

משחה "שוחים מהלב", מתקיים זו השנה ה – 8 ברציפות, בהובלת "רשות הספורט" של עיריית חיפה, בשיתוף "הקריה הרפואית לבריאות האדם רמב"ם" במטרה להעלאת המודעות ולגיוס תרומות לקידום מחקר רפואי מציל חיים בקרב ילדים וצעירים בקריה הרפואית רמב"ם, תוך מתן דגש לניבוי ולמניעת מוות לבבי פתאומי (Sudden Cardiac Death) בקרב אוכלוסיות ילדים וצעירים עד גיל 35. כמו כן שותפים למשחה "החברה להגנת הטבע" ופרוייקט "החצי הכחול" ו"הרפורמה להצלת הים התיכון", הכוללת, בין היתר, הפסקת שיטות הדיג ההרסניות, קביעת איזורים מוגנים להתחדשות הדגה והגנה על מינים נדירים.

המשחה נערך ב-3 מקצים:
• המקצה הארוך, באורך 4.2 ק"מ, הוזנק בשעה 07:00 מהחוף הצמוד לרכבל התחתון בבת גלים.
• המקצה הבינוני, באורך 2.5 ק"מ, הוזנק מחוף הכרמל, בסמוך למגדלי חוף הכרמל ומלון מרידיאן בשעה 7:30.
• שחייני המקצה הקצר, באורך של 900 מטר, הוזנקו בשעה 08:00 בחוף "דדו".

מלבד מקצים אלו, התקיים השנה, לראשונה, במסגרת האירוע גם מקצה "אקוותלון חוף" לזכרה של נועה חייט ז"ל – אשר במסגרתו השתתפו המתחרים במקצה שחייה למרחק של 900 מ' ולאחר מכן במקצה ריצה למרחק 4 ק"מ על החול, בצמוד לקו המים.

ניר שאול, מנהל רשות הספורט של עיריית חיפה: "משחה כף כרמל המסורתי הוא אירוע מדהים, בו מאות שחיינים נהנים ממראות נדירים של צבי ים, אלמוגים ודגה. השנה האירוע היה מרגש אף יותר, עקב קיום תחרות "אקווטלון" לזכרה של נעה חייט. כיף ומשמח לראות את כל הספרטאיות והספורטאים משתתפים ונהנים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.