לראשונה הונגשה שכבת "התחדשות עירונית" במערכת המידע הגיאוגרפית של עיריית חיפה

לראשונה הונגשה שכבת "התחדשות עירונית" במערכת המידע הגיאוגלראשונה הונגשה שכבת "התחדשות עירונית" במערכת המידע הגיאוגרפית של עיריית חיפהרפית של עיריית חיפה

המידע שהונגש לציבור הרחב יאפשר לתושבי העיר שקיפות ונגישות מלאה לכל מידע בתחום ההתחדשות העירונית

בתום תהליך של כשנה, לו היו שותפים המחלקה להתחדשות עירונית ומנהל טכנולוגיות ומערכות מידע בעיריית חיפה, הושלמה בימים אלה העלאת המידע הקיים במחלקה להתחדשות עירונית לאתר עירית חיפה.

השלמת המהלך יוצרת מציאות חדשה המאפשרת שקיפות ונגישות מלאה לכל מידע בתחום ההתחדשות העירונית באופן בלתי אמצעי עד המחשב הביתי. כעת יכול תושב לבדוק אם כתובת פרטנית כלולה בתכנית התחדשות עירונית, ומה סטטוס הקידום שלה.

במסגרת העבודה אופיינו ופותחו שכבות מידע הכוללות את כל התכניות להתחדשות עירונית בחיפה, ביניהן: תכניות אב ומתאר, תכניות אסטרטגיות ותכניות בנין עיר לפינוי בינוי ועיבוי.

https://yonih.co.il/


השכבות משקפות את תמונת המצב של תכניות ההתחדשות העירונית בעיר, ומופיעים בה סוג התכנית, פרטי מידע חשובים וסטטוס הקידום, בין אם סטטוטורי ובין אם סטטוס מימוש. המידע במערכת מתעדכן באופן שוטף, בהתאם לקליטת תכניות חדשות ולשלב קידומן של תכניות שנקלטו.

שכבות המידע הועלו כאמור למערכת ה-GIS של עיריית חיפה, אליה ניתן להגיע הן מאתר האינטרנט של עיריית חיפה והן באמצעות הקישור הבא – http://gis.haifa.muni.il/haifa_html5/ לצפייה בשכבות המידע, יש לפתוח תחת "מידע הנדסי" את תפריט "התחדשות עירונית". תחת תפריט זה מספר שכבות רלוונטיות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.