הלב של כרמל

המחלקה לניתוחי לב וחזה של מרכז רפואי כרמל לא מפסיקה להתחדש ולהתקדם. החודש העלתה המחלקה שירות חדש לטובת מטופלי המחלקה דוברי הרוסית והערבית.

"מדובר בדפי הסבר מקצועיים בשפה הרוסית והערבית המסבירים בשפה קלה ובהירה את כל מה שמטופל לפני ניתוח צריך לדעת ", מסביר ד"ר דרור לוינר, רופא בכיר במחלקה.

" עד היום  דפי ההסבר באתר האינטרנט של המחלקה היו רק בשפה העברית, ובכדי להקל על המטופלים דוברי הערבית והרוסית הכנו ועדכנו להם דפי הסבר מפורטים בשפות הנוספות ".

חשוב לדעת בית החולים כרמל הינו מבתי החולים הבודדים בארץהמעניק דפי הסבר למנותחי לב וחזה בשפות רוסית וערבית.

כדי לעדכן את התכנים המיועדים לחולים המנותחים דוברי השפות השונות, שקד צוות של רופאי ואחיות המחלקה  דוברי ערבית ורוסית על מנת להתאים את דפי ההסבר כך שיהיו פשוטים וברורים להבנה גם בשפות הנוספות.

"מניסיון העבר אנו יודעים" מסביר ד"ר לוינר "כי ככל שהמנותח יודע יותר על הניתוח שהוא אמור לעבור ומגיע לבית החולים לאחר שהבין לעומק מה מצופה ממנו ומה הצפי להחלמה, הוא מגיע רגוע ונינוח יותר ועובר את שלבי הטיפול והניתוח בצורה טובה ומוצלחת יותר ".

דפי ההסבר ברוסית ובערבית זמינים באתר האינטרנט של מרכז רפואי כרמל בעמוד המחלקה לניתוחי לב וחזה והם מציגים דפי הסבר  בשפות הנוספות לניתוח מעקפים, ניתוח להחלפת המסתם האורטלי, ניתוח אבי העורקים, ניתוח להחלפת או תיקון המסתם המיטרלי ועוד.

מנהל המחלקה לניתוחי לב וחזה בכרמל ד"ר ארז שרוני מסכם ואומר כי "הלב של הרפואה בחיפה ובצפון נמצא בכרמל, אנו כאן במחלקה נמצאים עם צוות מומחים ומנתחים מהמובילים בארץ המעניקים את מגוון ניתוחי הלב והחזה לכל מטופל וחולה הזקוק לכך. המערך הקרדיווסקולרי של כרמל ידוע כמרכז מצוינות ארצי ומוביל וכולנו עובדים בסינרגיה מלאה בין כל המחלקות המאפשרת לנו להעניק את הניתוחים והטיפולים הטובים ביותר לחולים מכל אזור חיפה והצפון"

בתמונות

ד"ר לוינר בניתוח לב

ניתוח לב עי צוות מנתחי הלב של כרמל

קרדיט – צילום אלי דדון

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.