"הכבוד שזוכה לו דודי הללי והיכולת לשמר כך את זכרו לאורך השנים הוא דבר שמעטים זוכים לו"

הנבחרת הזוכה בגביע משפחת הללי. צילום ג'ו לוציאנו הירש

כך אמר שר האוצר משה כחלון שהיה אורח כבוד בטורניר חנוכה ה-14 לזכרו של דודי הללי. בערב המיוחד השתתפו מאמנים בכירים, שחקני כדורגל, אישי ציבור עיתונאים ואוהדים * נבחרת הוותיקים של משפחת הללי זכתה לראשונה בטורניר

כשלושת אלפים צופים גדשו את אולם במרכז הספורט בליאו בק בחיפה במסגרת טורניר חנוכה המסורתי, שנערך זו השנה ה-15 לזכרו של דודי הללי , שכיהן שנים כיו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה בכדורגל, ומנהל אגף בעירית חיפה. דודי היה פעיל חברתי ודמות מוכרת בחיפה. הוא נפטר ב-2004 לאחר מחלה קשה.

בין האורחים הרבים ניתן היה לראות אישי ציבור, בינהם שר האוצר משה כחלון, ראש העיר לשעבר יונה יהב, סגן ראש העיר חיפה דוד עציוני, ראש עירית נשר רועי לוי וראשי ערים מהצפון. כמו כן לא נפקד מקומם של כדורגלני עבר ומאמנים בכירים כמו: אלי גוטמן, אלישע לוי, ניר קלינגר, טל בנין, ניסו אביטן, אלון חרזי, ניר דוידוביץ, גיורא אנטמן, איציק זוהר ורבים אחרים. כמובן עשרות עיתונאי ספורט ואוהדי ספורט רבים מכל רחבי הארץ.

נבחרת הכוכבים, איציק זוהר, הראל סולצקי, רז זהבי, לירן שטראובר טיל טיל. צילום ג'ו הירש לוצ'יאנו

הדרמה היתה כמובן על המשטח כשלראשונה מזה 14 שנים נבחרת של משפחת הללי שהופיעה בכל הטורנירים עד היום זכתה במקום הראשון בין הוותיקים לאחר שגברה בגמר על נבחרת העיתונאים 2:3 לאחר משחק מרתק. במקום השלישי זכתה עיריית חיפה ואילו מכבי חיפה שמסורתית זוכה בבכורה סיימה רביעית. בטורניר הילדים זכתה בגביע מכבי חיפה שגברה בגמר על נווה יוסף 0:4 . במקום השלישי הגיעה מכבי נווה שאנן ורביעית הפועל חיפה.

כמו כן נערך משחק ראווה בין קבוצת כוכבים שבה שיחקו בין השאר רז זהבי, לירן שטראובר, איציק זהר, הראל סלוצקי , טילטיל ואחרים לבין נבחרת עיריית נשר שבה שיחק גם ראש העיר נשר רועי לוי.

עידן יניב שר את הסינגל החדש שלו, "אל תלכי"

"אני חושב שאירוע כזה מלמד כמה דודי היה אהוב ומיוחד" אמר שר האוצר משה כחלון. "אני מכיר את יוני הרבה מאד שנים, והנתינה שלו, גם במפעל הזה, ראויה להערכה". עו"ד אברהם הללי אביו של דודי הוסיף: "דודי משקיף מלמעלה ורואה את האהבה. הוא יודע שאנחנו לעולם לא נשכח אותו, ועכשיו הוא רואה שאלפים אחרים גם הם לא שוכחים ומוקירים את זכרו". בנו של דודי, אבי הללי הדגיש: "זה מפעל חיי להנציח את אבא שלי ולא ארפה".

שר האוצר משה כחלון מברך בטורניר
ניר קלינגר ואסף בן דב בטורניר לזכרו של דודי הללי

בסיום נערך טקס הדלקת נרות אותו הוביל הרב של שכונת הדר בחיפה הרב שמואל ששון, יחד עם עורך הדין אברהם הללי אביו של דודי הללי ז"ל. במהלך כל האירוע הפליאו בריקוד ושירה בנות אפרוחי בית הספר יזרעאליה והזמר עידן יניב שהיה אורח כבוד שר את הסינגל החדש שלו "אל תלכי" ובסיום את התקווה.

צילומים ג'ו הירש לוצ'יאנו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.